نقد و بررسی
ترغیب پنهانمشخصات
ناشر
سیته
نویسنده
مارک اندروز, ماتیاس ون لون, ریک ون بارن
مترجم
سعید دانش یار
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
216
کتاب ترغیب پنهان 33 تکنیک موثر روانشناسی در تبلیغات نوشته مارک اندروز، ماتیاس ون لون، ریک ون بارن ترجمه سعید دانش یار توسط انتشارات سیته به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی، جنبه های روانشناسی، تبلیغات، مصرف کنندگان
در این کتاب به بررسی قدرت ترغیبی تبلیغات از حیث بصری میپردازیم. به عبارتی، مروری خواهیم داشت بر جزئیات تکنیکها و مفاهیم بصری و زیباشناسانهی تبلیغات که از دیدگاهی روانشناسانه رمزگشایی میشود و از عوامل مؤثر بر تصمیمات روزانهی ما پرده برمیدارد.
مباحث کتاب ترغیب پنهان
- تایید مقاومت
- فصاحت
- تکنیک پا لای در
- سرزمین موعود
- ترغیب شخصی
- نقش دهی و نقش پذیری
- ملاک اجتماعی
- ضمانت
- جذابیت
- شوخ طبعی
- کمیابی
- لحظه ی فریبندگی
- دام
- این همه اش نیست
- در معرض دید گذاشتن
- لنگر انداختن
- حمایت تقلبی مردم
- و…
0دیدگاه