بازخورد درباره این کالا
0
from 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

دیباگران تهران

نویسنده

محمد رسولی, حانیه میرزایی, احسانه نظری

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1398

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

322

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

در انبار موجود نمی باشد

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 17 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

کتاب سرنخ بازاریابی

مشخصات

ناشر

دیباگران تهران

نویسنده

محمد رسولی, حانیه میرزایی, احسانه نظری

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1398

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

322

نمایش بیشتر - بستن

کتاب سرنخ بازاریابی نوشته محمد رسولی، حانیه میرزایی، احسانه نظری توسط انتشارات دیباگران تهران به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: بازاریابی، تبلیغات, مفهوم مدرن بازاریابی

همه ما حداقل یک بار در زندگیمان با آگهی روزنامه یا درخواست استخدام برای شغل “بازاریاب” مواجه شده ‏ایم. شاید حتی برخی از ما تا کنون به عنوان بازاریاب نیز در مؤسسه ‏ای فعالیت کرده باشیم. وقتی کلمه “بازاریاب” را می‏شنویم، چه انگاره ای در ذهن ما نقش می‏بندد؟ یک موتورسوار جوان با یک دفترچه یادداشت که یک خودکار به آن آویزان است؟ یا یک زن میانسال با کیفی شامل نمونه محصولات آرایشی و بهداشتی؟ یا شاید هم بازاریابی شبکه ‏ای و افرادی که زیرمجموعه‏ های خود را رهبری می‏کنند! خیلی از افراد وقتی به شغل “بازاریابی” فکر می‏کنند، احساس می‏کنند که برای انجام خوب چنین شغلی باید کفش‏های آهنین داشت، آدرس تمامی کوچه ‏های شهر را بلد بود، خوش سر و زبان بود و تا حدی هم دروغگو و دغل‏باز بود! بگذارید همین اول به شما بگوییم که تمامی این ذهنیت‏ها، ذهنیت‏های نادرستی هستند و اگر هنوز با شنیدن کلمه بازاریاب این تصاویر از گوشه ذهنتان می‏گذرد، نیاز است تا بیشتر با هم صحبت کنیم.

واقعیت آن است که بازاریابی و مدیریت بازار دنیای خاص خودش را دارد و همین دنیای خاص و گسترده به راحتی افراد بسیاری را دچار سردرگمی می‏کند. گویا تعریف هر کس از بازاریابی با دیگران متفاوت است. رجیس کنا بازاریابی را همه چیز می‏داند، پیتر دراکر بازاریابی را عین تجارت می‏داند، فیلیپ کاتلر همه شرکت را واحد بازاریابی می‏داند، رابرت کیوساکی بازاریابی را یک دارایی می‏داند و این در حالی است که خیلی از ما بازاریابی را تلاشی مذبوحانه در راستای فروش اجناس بی‏ کیفیت قلمداد می‏کنیم

معرفی مباحث کتاب سرنخ بازاریابی 

  1. بازاریابی دانش یا تجربه
  2. مفهوم مدرن بازاریابی
  3. سطوح بازاریابی
  4. تغییرات تکنولوژی و بازاریابی
  5. مدل کسب و کار
  6. جهت گیری کلان بازاریابی
  7. ابزارهای تحلیلی استراتژی بازاریابی
  8. آمیخته بازاریابی
  9. تاب آوری در محیط رقابتی

امتیاز کاربران به:

کتاب سرنخ بازاریابی (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش