بازخورد درباره این کالا
0
from 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

بازاریابی

نویسنده

اسحاق قورچی بیگی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1397

نوبت چاپ

چهارم

تعداد صفحات

80

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

در انبار موجود نمی باشد

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 6 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

بازاریابی و رویاها

مشخصات

ناشر

بازاریابی

نویسنده

اسحاق قورچی بیگی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1397

نوبت چاپ

چهارم

تعداد صفحات

80

نمایش بیشتر - بستن

کتاب بازاریابی و رویاها نوشته اسحاق قورچی بیگی, توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: بازاریابی, اعتمادبه‌نفس برای فروشنده‌ها, رفتار مصرف‌کنندگان در این بازار

حرفه‌ای‌های فروش” در سالهای اخیر دست به کار شده‌اند تا تجربیات خود را در قالب کتاب، تقدیم جامعه به ویژه اهالی بازاریابی کنند.

این کتابی که می خوانید نمونه‌ای است از آثار فروشندگانی که مبتدی یا آماتور بوده اند،‌اما با کوشش و مرارت، و کسب دانش به همراه تجربه‌های متنوع، پله‌های ترقی را طی کرده‌اند و شور و شوق، و هیجان آنچه از “دانشگاه بازار” آموخته‌اند سبب شده تا علاقه‌مند شوند این دانسته‌ها را در اختیار دیگر اهالی بازاریابی قرار دهند.

اسحاق قورچی‌بیگی، نویسنده‌ی این کتاب، در زمره‌ی این فروشندگان است. خاطرم هست که بیش از 14 سال پیش، در میهن، مصاحبه‌ی استخدامی‌اش با من بود. آموزشهای متعددی را برای ویزیتورهای میهن داشتم که قورچی‌بیگی، این آموزشها را با عشق پیگیری کرد.دو سال بعد، سرپرستی فروش مناطق شمال‌غرب تهران به او واگذار شد. پس از راه‌اندازی شعب پخش در سراسر کشور، شعبه‌ی غرب مازندران به او سپرده شد.بعدها، چند شعبه‌ی بزرگ و پرچالش برای میهن در دستور کار قرار گرفت. اهمیت اهواز بیش از سایر شعبه‌ها بود. این بار نیز قورچی‌بیگی به مدیریت شعبه‌ی اهواز برگزیده شد. “یادگیری”، “مطالعه”، حضور در کارگاهها و سمینارها روزبه‌روز بر پختگی، دانایی، و تجربه‌هایش می‌افزود. در کلاسهای آموزشگاه بازارسازان شرکت می‌کرد و همزمان با کار، لیسانس گرفت. پس از 8 سال حضور در شرکت میهن، به “مدیریت فروش و پخش تهران بزرگ” منصوب شد.

ویژگی کتاب بازاریابی و رویاها

    • خاطرات واقعی است از کارکنان فروش. روزها و لحظه‌های آن واقعی‌اند. از این رو، خواندن این خاطرات، جذابیت می‌آفریند.
    •  پله به پله، مسیر رشد و ترقی را نشان می‌دهد. می‌توان “مبتدی” بود ولی درجا نزد، و روزبه‌روز برای ارتقای خود بیشتر کوشید. همچنانکه قورچی‌بیگی پس از 14 سال، مدیر سازمان فروش طبیعت سبز میهن است.
    • آموزه‌های فراوانی در لابه‌لای خاطره‌ها آمده است برای فروشی‌ها، ویزیتورها و کارکنان فروش.
    • خاطرات به‌گونه‌ای است که خواننده، احساس “همذات‌پنداری” می‌کند. دوست دارد خودش را با نویسنده‌ی خاطرات، یکی بپندارد.

امتیاز کاربران به:

بازاریابی و رویاها (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش