نقد و بررسی
بازاریابی شرکتی اصول و شیوه های عمل B2B نشر مبلغانمشخصات
ناشر
مبلغان
نویسنده
فرانک جی.بینگهام, راجر گومز, پاتریشیا ای نالز
مترجم
مجید نوریان
قطع کتاب
رحلی
نوع جلد
گالینگور
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
چهارم
تعداد صفحات
520
کتاب بازاریابی شرکتی اصول و شیوه های عمل B2B نوشته فرانک جی بینگهام، راجر گومر, پاتریشیا ای نالز با ترجمه مجید نوریان, توسط انتشارات مبلغان به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی، موفقیت در کسب و کار، تجارت و کسب و کار
بازاریابی شرکتی در دوره ای از استحاله قرار دارد که منعکس کننده وجهه در حال تغییر کسب و کار به طور اعم است.
رشد کمتر در صنایع سنگین و رشد بیشتر در حیطه خدمات، تکامل اطلاعات به عنوان یک محصول و اهمیت فزاینده فرصت های بین المللی، چند سال قبل این کتاب را می شد به نام بازاریابی صنعتی معرفی کرد
مباحث کتاب بازاریابی شرکتی اصول و شیوه های عمل B2B
- فرق بازار شرکتی با بازار مصرفی چیست
- تدوین استراتژی و برنامه ریزی بازاریابی شرکتی
- برنامه ریزی سازمان فروش ، آموزش، هدایت کارکنان فروش
- فرایند خرید سازمانی اهداف و وضعیتهای خرید شرکتی
- تفاوتهای بین تحقیقات بازاریابی رکتی و بازاریابی مصرفی
- بخش بندی بازار، تعیین جایگاه و برآورد تقاضا
- توسعه محصول جدید مدیریت و استراتژی
- استراتؤی و برنامه ریزی قیمت روشهای قیمت گذاری و ارزیابی تقاضا
- استراتژی تبلیغات، تدوین بودجه و اندازه گیری کارهای تبلیغات
- لجستیک و مدیریت زنجیره تامین
- بازاریابی شرکتی بین المللی، محیط کسب و کار بین المللی
- مدیریت سیستم توزیع بین المللی
0دیدگاه