بازخورد درباره این کالا
0
امتیاز از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

دیباگران تهران

نویسنده

امیر موسوی کلائی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1399

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

180

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

در انبار موجود نمی باشد

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 17 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

کتاب طراحی کمپین های تبلیغاتی

مشخصات

ناشر

دیباگران تهران

نویسنده

امیر موسوی کلائی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1399

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

180

نمایش بیشتر - بستن

کتاب طراحی کمپین های تبلیغاتی نوشته امیر موسوی کلائی توسط انتشارات دیباگران تهران به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: بازاریابی، تبلیغات، مدیریت فروش

در کتاب طراحی کمپین تبلیغاتی مراحل و بخش های مختلف تدوین یک کمپین تبلیغاتی را بررسی کردم. دونکته متمایز در این کتاب هست که میتواند برای مخاطبان ارزش آفریده باشد: اول این که تلاش کردم نگرشی جامع به کمپین تبلیغاتی داشته باشم و از صفر تا صد یک کمپین را بررسی کرده و توضیح دهم. دوم اینکه علاوه بر مباحث تئوریک، یک سری موارد کاربردی در کتاب ارائه شده که میتواند راهنمای عمل خوبی برای خوانندگان باشد. این کتاب میتواند برای کسانی که به تازگی وارد صنعت تبلیغات شده اند یا قصد شروع به کار در این زمینه را دارند، آموزنده های مفیدی داشته باشد.

معرفی مباحث کتاب طراحی کمپین

  1. ماهیت کمپین تبلیغاتی
  2. پیش نیازهای کمپین تبلیغاتی
  3. شناخت مساله و تحقیقات بازار
  4. استراتژی ارتباطی 
  5. ایده پردازی و تولید محتوای خلاقانه
  6. برنامه ریزی رسانه ای
  7. چند کمپین تبلیغاتی موفق

امتیاز کاربران به:

کتاب طراحی کمپین های تبلیغاتی (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش