نقد و بررسی
کتاب بازاریابی الکترونیکیمشخصات
ناشر
دانشگاه پیام نور
نویسنده
میرزا حسن حسینی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
چهارم
تعداد صفحات
302
کتاب بازاریابی الکترونیکی کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات (کسب و کار الکترونیک) نوشته میرزاحسن حسینی توسط انتشارات دانشگاه پیام نور به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی، خدمات الکترنیکی، مدیریت فناوری اطلاعات
در عصر حاضر یکی از شاخه های ارزیابی رشد ، توسعه و پیشرفت فرهنگی هر کشوری میزان تولید کتاب ، مطالعه و کتاب خوانی مردم آن مرز و بوم است . ایران سلامی نیز از دیرباز تاکنون با داشتن تمدنی چند هزار ساله ومراکز متعدد علمی ، فرهنگی ، کتاب خانه های معتبر ، علما و دانشمندان بزرگ با آثار ارزشمند تاریخی ، سرآمد دولت ها و ملت های دیگر بوده .
معرفی مباحث کتاب بازاریابی الکترونیکی
- مقدمه ای بر بازاریابی الکترونیکی
- ترکیب مجدد امیخته بازاریابی
- الگوهای کسب و کار الکترونیکی
- مشتریان الکترونیکی
- طراحی سایت
- ساخت ترافیک
0دیدگاه