بازخورد درباره این کالا
0
از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

دانشگاه پیام نور

نویسنده

میرزا حسن حسینی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1401

نوبت چاپ

چهارم

تعداد صفحات

302

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر
موجود در انبار
  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
54,150 تومان
بروزرسانی قیمت: 9 بهمن 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

کتاب بازاریابی الکترونیکی

مشخصات

ناشر

دانشگاه پیام نور

نویسنده

میرزا حسن حسینی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1401

نوبت چاپ

چهارم

تعداد صفحات

302

نمایش بیشتر - بستن

کتاب بازاریابی الکترونیکی کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات (کسب و کار الکترونیک) نوشته میرزاحسن حسینی توسط انتشارات دانشگاه پیام نور به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: بازاریابی، خدمات الکترنیکی، مدیریت فناوری اطلاعات 

در عصر حاضر یکی از شاخه های ارزیابی رشد ، توسعه و پیشرفت فرهنگی هر کشوری میزان تولید کتاب ، مطالعه و کتاب خوانی مردم آن مرز و بوم است . ایران سلامی نیز از دیرباز تاکنون با داشتن تمدنی چند هزار ساله ومراکز متعدد علمی ، فرهنگی ، کتاب خانه های معتبر ، علما و دانشمندان بزرگ با آثار ارزشمند تاریخی ، سرآمد دولت ها و ملت های دیگر بوده  .

معرفی مباحث کتاب بازاریابی الکترونیکی

  1. مقدمه ای بر بازاریابی الکترونیکی
  2. ترکیب مجدد امیخته بازاریابی
  3. الگوهای کسب و کار الکترونیکی
  4. مشتریان الکترونیکی
  5. طراحی سایت
  6. ساخت ترافیک

امتیاز کاربران به:

کتاب بازاریابی الکترونیکی (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه