نقد و بررسی
حرفه ای هامشخصات
ناشر
زمینه
نویسنده
اریک وور
مترجم
رویا خادم الرضا
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1399
نوبت چاپ
سیزدهم
تعداد صفحات
188
کتاب حرفه ای ها نوشته اریک وور با ترجمه فرشید قهرمانی, توسط انتشارات زمینه به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی, بازاریابی چند سطحی
بیش از بیست سال پیش و درست در زمانی که اریک وور با یک شرکت بازاریابی شبکهای قرارداد بست، زندگیاش برای همیشه تغییر کرد. او در لحظهای سرنوشت ساز تصمیم گرفت تا به جمع حرفهای ها بپیوندد و به کارشناسی خبره در بازاریابی چند سطحی تبدیل شود. از آن زمان به بعد، او بر توسعهی مهارتهایش متمرکز شد و برای انجام اینکار، با هزاران نفر در سرار دنیا ملاقات کرد. او در این کتاب تمامی دانش وتجربهی خود را به عنوان یک حرفهای در اختیارتان میگذارد، اشتیاقتان برای پیوستن به این کسب و کار را شعلهور میسازد و کمکتان میکند تا شما هم یک حرفهای باشید و از این طریق به رویاهایتان جامهی عمل بپوشانید. آرزو میکنم تصمیم بگیرید که در بازاریابی شبکهای یک حرفهای باشید و به راستی به جمع حرفهایها بپیوندید، زیرا واقعیت این است که بازاریابی شبکهای راه بهتری است. حال بیاید این راه را به تمام دنیا نشان بدهیم.
مباحث کتاب حرفه ای ها
- بازاریابی شبکه ای عالی نیست… فقط بهتر است
- اگر می خواهید وارد بازاریابی شبکه ای شوید، تصمیم بگیرید یک حرفه ای باشید. تصمیم بگیرید حرفه ای عمل کنید
- مانند هر شغل دیگری، شما نیازمند یادگیری چند مهارت هستید
- مهارت های شماره ی یک”یافتن مشتری احتمالی”
- مهارت شماره ی دو “مشتری های احتمالی را دعوت کنید تا با محصول یا فرصت شغلی شما آشنا شوند”
- مهارت شماره ی سه “محصول یا فرصت پیشنهادی خود را به مشتری احتمالی تان معرفی کنید”
- مهارت شماره ی چهار “پی گیری مشتری های احتمالی”
- و….
0دیدگاه