نقد و بررسی
کتاب بازاریابی خدماتمشخصات
ناشر
علمی
نویسنده
امیر اخلاصی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
گالینگور
سال چاپ
1393
نوبت چاپ
سوم
تعداد صفحات
178
کتاب بازاریابی خدمات نوشته امیر اخلاصی توسط انتشارات علمی به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی، مشتری مداری
درصد بالایی از تولید ناخالص داخلی کشورهای پیشرفته دنیا ناشی از بخش خدمات است.همچنین نیروی کار فراوانی در این بخش مشغول به کار هستند. اصول بازاریابی خدمات و شرکتهای خدماتی، به دلیل ویژگیهای منحصر به فردشان، تا حدی با اصول بازاریابی محصولات فیزیکی متفاوت است.تمرکز کتاب حاضر بر اصولبازاریابی حاکم بر حوزه های اصلی خدمات همچون بانکها، موسسات مالی و شرکتهای بیمه، حوزه خدمات حرفه ای مانند شرکتهای حسابرسی، حقوقی، معماری، حوزه هتل داری و رستوران، حوزه گردشگری و تفریح، خطوط هوایی و سایر حوزه های خدماتی است.
معرفی مباحث کتاب بازاریابی خدمات
- تعریف ارزش خدمات
- استراتزیهای کاهش هزینه جهت بهبود ارزش
- نقش کارکنان در بازاریابی خدمات
- انتظارات مشتری
- جبران خدمات
- درسهایی که از بهترین شرکتهای خدماتی
- کاربرد علوم رفتاری شناختی در ارائه خدمات
0دیدگاه