بازخورد درباره این کالا
0
from 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

علمی

نویسنده

امیر اخلاصی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

گالینگور

سال چاپ

1393

نوبت چاپ

سوم

تعداد صفحات

178

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

در انبار موجود نمی باشد

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 17 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

کتاب بازاریابی خدمات

مشخصات

ناشر

علمی

نویسنده

امیر اخلاصی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

گالینگور

سال چاپ

1393

نوبت چاپ

سوم

تعداد صفحات

178

نمایش بیشتر - بستن

کتاب بازاریابی خدمات نوشته امیر اخلاصی توسط انتشارات علمی به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: بازاریابی، مشتری مداری

درصد بالایی از تولید ناخالص داخلی کشورهای پیشرفته دنیا ناشی از بخش خدمات است.همچنین نیروی کار فراوانی در این بخش مشغول به کار هستند. اصول بازاریابی خدمات و شرکتهای خدماتی، به دلیل ویژگیهای منحصر به فردشان، تا حدی با اصول بازاریابی محصولات فیزیکی متفاوت است.تمرکز کتاب حاضر بر اصولبازاریابی حاکم بر حوزه های اصلی خدمات همچون بانکها، موسسات مالی و شرکتهای بیمه، حوزه خدمات حرفه ای مانند شرکتهای حسابرسی، حقوقی، معماری، حوزه هتل داری و رستوران، حوزه گردشگری و تفریح، خطوط هوایی و سایر حوزه های خدماتی است.

معرفی مباحث کتاب بازاریابی خدمات

  1. تعریف ارزش خدمات
  2. استراتزیهای کاهش هزینه جهت بهبود ارزش
  3. نقش کارکنان در بازاریابی خدمات
  4. انتظارات مشتری
  5. جبران خدمات
  6. درسهایی که از بهترین شرکتهای خدماتی
  7. کاربرد علوم رفتاری   شناختی در ارائه خدمات

امتیاز کاربران به:

کتاب بازاریابی خدمات (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه