نقد و بررسی
بازاریاب جامع نگر نشر فوژانمشخصات
ناشر
فوژان
نویسنده
مالکوم مک دونالد, مایک ملدروم
مترجم
امیر عبدالهی بجستانی, احمد روستا
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
413
کتاب بازاریاب جامع نگر نوشته مالکوم مک دونالد و مایک ملدروم و ترجمه احمد روستا و امیر عبدالهی بجستانی توسط انتشارات فوژان به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب بازاریاب جامع نگر: بازاریابی،marketing، اصول و مدیریت بازاریابی, بازاریابی و فروش
بازاریابی بعنوان یکی از عوامل مهم برای بقا و موفقیت شرکت های دولتی و تجاری شده است همچنین تجزیه و تحلیل شرکت های موفق دنیا نشان داد که آنها در کنار فرآیندهای مدیریتی خود از اصول بازاریابی استفاده می کنند و در شرکت هایی که موفقیت کمتری داشتند برسی ها نشان داد که به درستی از اصول بازاریابی استفاده نمی کنند برای درک بهتر مفهوم بازاریابی بهتر است که بدانیم منشا پیدایش این علم کجاست در واقع می توان گفت از زمانی که کارآفرینان فروش محصولات خود را تجربه کردند این علم به وجود آمد.
مباحث کتاب بازاریاب جامع نگر
- آشنایی با اصول بازاریابی
- اشکال گوناگون بازاریابی
- بازاریابی در عصر دیجیتال
- درک و شناخت مشتریان
- درک و شناسایی بازارها
- مدیریت آمیخته بازاریابی
- برنامه ریزی و کنترل
0دیدگاه