نقد و بررسی
اصول بازاریابی 2016 جلد دوم ویرایش پانزدهم نشر اتحادمشخصات
ناشر
آیلار/ ادبستان/اتحاد
نویسنده
فیلیپ کاتلر, گری آرمسترانگ
مترجم
علی پارسائیان
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
2016
نوبت چاپ
سوم
شماره جلد
جلد دوم
تعداد صفحات
540
کتاب اصول بازاریابی 2016 جلد دوم ویرایش پانزدهم نوشته فیلیپ کاتلر، گری آرمسترانگ باترجمه علی پارسائیان توسط انتشارات اتحاد ، انتشارات آیلار به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت، بازارایابی، مدیریت در کسب و کارفروش، بازاریابی اجتماعی
این کتاب که توسط یکی از بهترین و برجسته ترین اساتید بازاریابی جهان یعنی فیلیپ کاتلر نوشته شده، رتبه ی نخست کتاب درسی این رشته را در همه ی دانشگاه های جهان به خود اختصاص داده است. مفاهیم نظری، مثال ها و داستان های کتاب فرصت مناسبی برای افزایش دانش، بینش و توانمندی ارزش آفرین همه ی علاقه مندان به حوزه بازاریابی و کسب و کار است. کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر ترجمه پارسائیان با عنوان کتاب اصول بازاریابی پارسائیان نیز شناخته شده است
مباحث کتاب اصول بازاریابی 2016 جلد دوم
- استراتژی های قیمت گذاری سایر مسئله ها
- کانال های بازاریابی ارایه ارزش به مشتری
- خرده فروشی و عمده فروشی
- برقرار کردن رابطه متقابل با مشتریان
- تبلیغ و روابط عمومی
- فروش شخصی و ترویج برای فروش
- بازاریابی مستقیم و بازاریابی در شبکه های اجتماعی
- ایجاد مزیت رقابتی
0دیدگاه