نقد و بررسی
کتاب ارتباطات بازاریابی مدمشخصات
ناشر
تمدن علمی
نویسنده
گینور لی گرینوود
مترجم
مجید افتخاری, کامبیز حیدرزاده
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
256
کتاب ارتباطات بازاریابی مد نوشته گینور لی گرینوود ترجمه کامبیز حیدرزاده، مجید افتخاری توسط انتشارات تمدن علمی به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی، مد، موفقیت در کسب و کار
نویسنده در این کتاب بر آن است تا فرآیند ارتباطات را با در نظر گرفتن نقش راهبرد (استراتژی) در ارتباطات بازاریابی مُد، بررسی نماید. در این راستا ابزارهای اصلی ارتباطات مربوط به خردهفروشی مُد و ارتباطات بازاریابی، معرفی و توضیحاتی درباره تبلیغات نامحسوس و نقش روابط عمومی در رسانههای مختلف ارائه میشود. در ادامه نقش افراد مشهور در ارتباطات بازاریابی مُد، بازگو و نقش ارتباطات بازاریابی تجاری در این حوزه تبیین میشود. در پایان ضمن پرداختن به نگاه بینالمللی در عرصه مُد، رابطه بین تبلیغات مُد و چارچوبهای نظارتی در بازارهای پیشرفته نمایان و میزان اثربخشی آن در جامعه تحلیل میشود.
معرفی مباحث کتاب ارتباطات بازاریابی مد
- مقدمه
- راهبرد(استراتژی)بازاریابی
- ابزارها و رسانه ها
- قدرت مجلات
- نقش روابط عمومی
- افراد مشهور
- محیط فروشگاه خرده فروشیارتباطات بازاریابی تجاری
- ارتباطات بین المللی بازاریابی مد
- چارچوب و قوانین
- ارزیابی اثر بخشی ارتباطات بازاریابی مد
- تغییرات آتی در ارتباطات بازاریابی مد
0دیدگاه