نقد و بررسی
کتاب اصول فروشمشخصات
ناشر
تمدن علمی
نویسنده
چارلز فوترل
مترجم
کامبیز حیدرزاده, مجید میرویسی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
گالینگور
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
دوم
تعداد صفحات
944
کتاب اصول فروش نوشته چارلز فوترل با ترجمه کامبیز حیدرزاده، مجید میرویسی توسط انتشارات تمدن علمی به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: فروش، موفقیت در کسب و کار، بازاریابی، تجارت، فروشندگی
دکتر چارلز فوترل از محققین برتر بازاریابی در جهان می باشد که کتابهایش جوایز بسیار زیادی داشته است. وی سال ها به عنوان رئیس فروش در انجمن بازاریابی آمریکا مشغول خدمت رسانی بوده است.ارزش های بیان شده در اصول فروش عبارتند از : صداقت، درستکاری و شخصیت. در سال های اخیر شاهد تغییرات گسترده در رفتار مشتریان و اصول کسب و کار بوده ایم که بیشتر آنها خواستار معاملاتی موثر و ایجاد رابطهای بلندمدت هستند. در این راستا بهترین نقطه شروع کار، شناخت و نقش فروش به عنوان عامل اصلی موفقیت در بازاریابی و فروش می باشد . همه افراد هم فروشنده هستند و هم خریدار.
خرید و فروش مبادله ذهن با ذهن می باشد ، این مبادلات نیاز به دانش، توانایی و مهارت دارد. در این راستا پروفسور چارلز فوترل با ارایه کتاب اصول فروش به مباحثی می پردازد که مدیران بازاریابی با استفاده از آن به تغییرات جدید در کسب و کار ،آگاهی یافته و بتوانند خدمات مطلوبی را به مشتریان خود ارائه دهند. کتاب اصول فروش به شدت مورد تحسین افرادی که در حوزه فروش و بازاریابی فعالیت دارند بوده
معرفی مباحث کتاب اصول فروش
- فروش به عنوان یک حرفه
- زندگی، زمان و شغل یک فروشنده حرفه ای
- بازاریابی رابطه مند متناسب با فروش شخصی
- ابتدا رعایت اخلاقیات سپس روابط مشتری
- آماده سازی برای فروش رابطه مند
- روانشناسی فروش چرا افراد خرید می کنند
- برقاری ارتباط برای ساخت رابطه ارتباط صرفا به معنی مکاله نیست
- دانش فروش مشتریان محصولات ناوری ها
- فرآیند فروش رابطه مند
- مشتری یابی نیروی حیاتی فروش
- برنامه یزی تماس فروش یک الزام است
- روش همایش خود را با دقت انتخاب کنید
- همایش فروش خود را راهبردی آغاز کنید
- و…
0دیدگاه