نقد و بررسی
کتاب مهندسی تحقیقات بازاریابیمشخصات
ناشر
ادیبان روز
نویسنده
مسعود کیماسی, نیلوفر رضایی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
480
کتاب مهندسی تحقیقات بازاریابی نوشته مسعود کیماسی و نیلوفر رضایی توسط انتشارات ادیبان روز به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی، تصمیم گیری، رویکردهای تحقیق، توزیع فراوانی
تحقیقات بازاریابی یکی از مهم ترین و جالب ترین جنبه های بازاریابی به شمار می رود و در بازارهای رقابتی روز به روز بر ارزش و اهمیت آن افزوده می شود. در این کتاب به مفهوم تحقیقات بازاریابی پرداخته شده و بر نقش کلیدی آن در پشتیبانی از تصمیمات تاکید شده است همچنین با استفاده مثال هایی از زندگی واقعی سعی دارد تا مفهوم تحقیقات بازاریابی را بیشتر توضیح دهد.
معرفی مباحث کتاب مهندسی تحقیقات بازاریابی
- فرایندتحقیقات بازاریابی
- آماده سازی داده ها
- توزیع فراوانی جدول بندی متقاطع و آزمون فرضیات
- تحلیل واریانس و کوواریانس
- همبستگی و رگرسیون
- تحلیل لوجیت و تحلیل تشخیصی
- تحلیل عاملی
- تحلیل خوشه ای
- مقیاس گذاری چندبعدی و تحلیل توأم
- مدلسازی معادلات ساختاری و تحلیل مسیر
0دیدگاه