نقد و بررسی
22 قانون اجتناب ناپذیر تبلیغات مایکل نیومن انتشارات کلک سیمینمشخصات
ناشر
کلک سیمین
نویسنده
احمد روستا, هادی شعبانی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
دوم
تعداد صفحات
221
کتاب 22 قانون اجتناب ناپذیر نوشته دکتر احمد روستا، هادی شعبانی، توسط انتشارات کلک سیمین به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب : بازاریابی، آگهی تبلیغاتی، افزایش فروش, قانون افزایش خطوط ضمیمه
امروزه تبلیغات بخش مهمی از سیستم های اقتصادی و اجتماعی جوامع به شمار می آید.به منظور موفقیت در مبارزات تبلیغاتی، رسانه تبلیغاتی مناسب به یقین عنصری حیاتی محسوب میشود. موفقیت در تبلیغات موجب دستیابی به اهداف بازاریابی میشود. از جمله این اهداف میتوان به فروش بیشتر، ایجاد نگرش و نظر مثبت درباره نام تجاری و ارائه آگاهی بیش تر درباره محصول و… اشاره کرد.
رسیدن به اهداف بازاریابی در واقع موفقیت نام تجاری و مدیر ناظر بر برنامه را نشان میدهد. در این کتاب علاوه بر ارائه پیشنهادهای مهم در زمینه مبانی یک کار رسانهای، موارد تاثیرگذار بر یک برنامه رسانهای شرح داده شده است. همچنین نویسنده کتاب، توضیح میدهد که تصمیم گیری درباره نحوه تبلیغات نامهای تجاری چگونه میتوند بر این برنامه تاثیرگذار باشد.
مباحث کتاب 22 قانون اجتناب ناپذیر
- قانون گسترش (توسعه)
- قانون اختصار
- قانون معروفیت
- قانون تبلیغات
- قانون واژه
- قانون اعتبار
- قانون کیفیت
- قانون طبقهبندی
- قانون نام
- قانون افزایش خطوط ضمیمه
- قانون تبعیت
- قانون اسم عام (ژنریک)
- قانون شرکت
- قانون زیر زنجیرهها
- قانون هم خانوادگی
- قانون شکل
- قانون رنگ
- قانون حد و مرز
- قانون ثبات
- قانون تغییر
- قانون فناپذیری
- قانون یکتایی
0دیدگاه