بازخورد درباره این کالا
بانک کتاب گیتامهر
در صورت مشکل در کالا تا دو روز کاری عودت پذیرفته میشود .
ضمانت اصالت کالا ، کلیه کالای بانک کتاب گیتامهر اصل میباشد

در انبار موجود نمی باشد

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 6 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

همه بازاریاب ها دروغگو هستند

مشخصات

ناشر

آموخته

نویسنده

ست گادین

مترجم

سعید یاراحمدی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1401

نوبت چاپ

سوم

تعداد صفحات

180

نمایش بیشتر - بستن

کتاب همه بازاریاب ها دروغگو هستند قدرت گفتن داستانی معتبر در دنیایی که اعتماد،کالایی کم یاب است نوشته ست گادین با ترجمه سعید یاراحمدی، توسط انتشارات آموخته به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی، فروش, بازاریاب‎های قهار, نکته‎ های حرفه ‎ای

نویسنده‌ این کتاب، ست گادینِ عجیب‌ و قریب به معرفی نیاز ندارد. سال‌های سال است که در زمینه‌ی بازاریابی و رفتار درست با مشتریان کتاب می‌نویسد. او در این کتاب ما را با نوعی از داستان‌سرایی آشنا می‌کند که می‌تواند همهمه‌های قرن بیست‌ویکم را پشت سر بگذارد و به گوش مشتری برسد. ما را وارد جهان‌بینی مشتریان می‌کند و به چارچوب‌بندی داستان مجهزمان می‌کند. در این کتاب به ما می‌فهماند تبلیغ ویژگی‌های محصول‌، تمرکز روی مزایای آن و با دلیل و مدرک اثباتِ داشتن بهترین محصول، خیلی ساده است، ولی اثبات باعث فروش نمی‌شود. بازاریاب داستانی را روایت می‌کند، مشتری آن را باور می‌کند و آن داستان به یک دروغ تبدیل می‌شود. و آن دروغ می‌تواند از فردی به فرد دیگر منتقل شود. و بعد از آن و فقط در این صورت بازاریاب در کارش موفق می‌شود و میزان فروش رشد می‌کند. بازاریابان به این دلیل پول به جیب می‌زنند که مشتریان چیزی را که می‌خواهند می‌خرند، نه چیزی که به آن نیاز دارند و اگر روی رفع نیاز مانور بدهید محکوم به شکست خواهید بود.اگر بازاریاب باشید، یعنی بخواهید ایده‌ای را اشاعه دهید، بخواهید مردم به کاندیدای مدنظرتان رأی دهند، بخواهید شما را به یک قرار عاشقانه دعوت کنند یا به شما شغلی را پیشنهاد دهند، این کتاب به دردتان می‌خورد. اگر محصول یا خدمات‌ بزرگ و کوچک‌تان با اینکه بهترین راهکار موجودند،

معرفی مباحث کتاب همه بازاریاب ها دروغگو هستند

  1. در ابتدا فقط داستان وجود داشت
  2. از بازاریابی استفاده می‎کنید؟
  3. مرحله‎ی اول: مشتریان از قبل جهان‎بینی و چارچوب خودشان را دارند
  4. مرحله‎ی دوم:آدم‎ها فقط چیزهای جدید به چشم‎شان می‎آید و بعد درباره‎ی …
  5. مرحله‎ی سوم: اولین برداشت داستان را آغاز می‎کند
  6. مرحله‎ی چهارم: بازاریاب‎های قهار داستان‎هایی می‎گویند که باور می‎کنیم
  7. مثال‎ها:داستان‎هایی که حول جهان‎ بینی ‎ها چارچوب‎بندی شده‎اند
  8. مرحله‎ی پنجم: بازاریابان معتبر موفق می‎شوند
  9. رقابت در دنیای دروغ
  10. چشمگیر؟ آن گاو ساختمان را ترک نکرده است
  11. بخش اول پیوست: داستان‎سرایان قهار و کسانی که هنوز اندر خم یک کوچه‎اند
  12. بخش دوم پیوست: نکته‎ های حرفه‎ای
  13. مطالب خوبی برای خواندن
  14. خوب، حالا باید چه کار کرد؟
  15. داستان شما چیست؟

امتیاز کاربران به:

همه بازاریاب ها دروغگو هستند (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش