نقد و بررسی
بنیان طراحی تبلیغات خلاقمشخصات
ناشر
فرهنگسرای میردشتی
نویسنده
کن بارتنشاو, نیک ماهون, کارولین بارفوت
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1393
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
184
کتاب بنیان طراحی تبلیغات خلاق نوشته کن بارتنشاو، نیک ماهون، کارولین بارفوت با ترجمه آرمینه آواک قهرمانی، توسط انتشارات میردشتی به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی، مفهوم خلاقیت، آینده تبلیغات, امکانات رسانه
کتاب به بررسی تبلیغات شرکتهایی میپردازد که توان عرضه خدمات کامل را دارند و سراسر نیازهای کارفرمایان را به وسیله خطمش روشن به صورت یکجا برآورده میکنند. به نظر منطقیتر است که اجرای یک برنامه درازمدت تبلیغاتی موفق حتما تحت برنامهریزی و مدیریت یک شرکت تبلیغاتی باشد. کتاب بنیان طراحی تبلیغات خلاق در چهار فصل به امکانات رسانه، طراحی برنامههای تبلیغاتی و روشهای راهبردی، مفهوم خلاقیت و آینده تبلیغات نظر افکنده است. کتاب بنیان طراحی تبلیغات خلاق توسط انتشارات فرهنگسرای میردشتی در اختیار هنرجویان رشته گرافیک و مدیریت تبلیغاتی قرار گرفته است.
معرفی مباحث کتاب بنیان طراحی تبلیغات خلاق
- مفهوم خلاقیت
- آینده تبلیغات
- امکانات رسانه
0دیدگاه