نقد و بررسی
برند آفرینی دیجیتالمشخصات
ناشر
کلک سیمین
نویسنده
دانیل رولز
مترجم
احمد روستا, بیان اله رمضانی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
207
کتاب برند آفرینی دیجیتال راهنمایی گام به گام جهت راهبرد تاکتیک و ارزیابی نوشته دانیل رولز با ترجمه دکتر احمد روستا، دکتر بیان الله رمضانی، توسط انتشارات کلک سیمین به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی، واقعیت برند آفرینی در معنی, بازاریابی از طریق ایمیل
مباحث کتاب برند آفرینی دیجیتال
- واقعیت برند آفرینی در معنی
- تمرکز بر ارزش
- اهداف و اعتبار
- رسانه های اجتماعی
- جستجو
- تلفن همراه
- تبلیغات آنلاین
- بازاریابی از طریق ایمیل
- مدیریت ارتباط با مشتری
- از ادغام کمپین های انتقال رسانه
- ارزیابی برندآفرینی دیجیتالی
- اهداف اولیه و شاخصها
- نقش تحلیل گرما
- ایجاد پل روی فضاهای خالی
- اهمیت سوال پرسیدن
هدف این کتاب مشخص کردن جایگاه واقعی برند در دنیای دیجیتال است و دلیل کارکرد برند، چگونگی دستیابی به آن و از همه مهمتر چگونگی ارزیابی و بهبود آن است. این کتاب به خواننده کمک میکند تا چارچوبی محکم برای برنامهریزی، اجرا و ارزیابی اثربخشی کمپینهای دیجیتال خود بسازد. در این کتاب بیان میشود که آگاهی از برند، اصطلاحی است که اغلب بهعنوان هدف برای کاری استفاده میشود که اهداف صحیح در آن مشخص نیست.
0دیدگاه