نقد و بررسی
بازاریابی به روایت کاتلرمشخصات
ناشر
آموخته
نویسنده
فیلیپ کاتلر
مترجم
نرگس شفیعی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1402
نوبت چاپ
دوم
تعداد صفحات
254
کتاب بازاریابی به روایت کاتلر بزرگ ترین استاد بازاریابی جهان پرسش های شما را پاسخ می دهد نوشته فیلیپ کاتلر با ترجمه نرگس شفیعی, توسط انتشارات آموخته به چاپ رسیده است
موضوع کتاب: بازاریابی, کسب و کار, راهبردهای معقول بازاریابی
اگر این فرصت را داشته باشید که از یکی از برجسته ترین اساتید بازاریابی پرسشی بپرسید چه می پرسید؟ دیگر نیازی به تصمیم گیری نیست. «بازاریابی به روایت کاتلر»عصاره ی دانش و سال ها تجربه ی فیلیپ کاتلر،استاد برجسته ی بازاریابی،در قالب ساده ی پرسش و پاسخ است.این کتاب بر اساس هزاران پرسشی که مراجعان،دانشجویان،مخاطبان کسب و کار و روزنامه نگاران در طول سالیان مختلف از کاتلر پرسیده اند تفکر انقلابی یکی از مشهورترین متخصصان حرفه ی بازاریابی را مشخص میکند.این کتاب در واقع خلاصه ای از اصول و مفاهیم اصلی بازاریابی است و میتواند برای همه ی دانشجویان،کارآفرینان،فعالان کسب و کار،کارشناسان،مشاوران،پژوهشگران،مدیران،اساتید و هرکسی که به نوعی با بازاریابی درگیر است،مفید واقع شود.بازاریابی به روایت کاتلر،کتاب جذاب و تاثیر گذار است که بارها و بارها به آن رجوع خواهید کرد.این کتاب طرز تفکر شما درباره ی بازاریابی را برای همیشه تغییر خواهد داد.
معرفی مباحث کتاب بازاریابی به روایت کاتلر
- مدیران بازاریابی برای موفقیت به چه مهارت هایی نیاز دارند؟
- شرکت ها برای قضاوت درباره عملکرد بازاریابی از چه معیارهایی میتوانند استفاده کنند؟
- راهبردهای معقول بازاریابی در دوران رکود چیست؟
- امروزه با وجود جهانی شدن و فناوری های جدید،نقش بازاریابی چگونه تغییر میکند؟
- در آینده واحد بازاریابی چگونه خواهد بود؟
0دیدگاه