بازخورد درباره این کالا

کتاب بازاریابی مشارکتی همکاری در فروش

0
from 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

ادیبان روز

نویسنده

emarketing institute, موسسه بازاریابی الکترونیکی

مترجم

فاطمه صابریان, نگین سنگری, شهلا آقا پور

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1399

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

200

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

در انبار موجود نمی باشد

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 6 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

کتاب بازاریابی مشارکتی همکاری در فروش

مشخصات

ناشر

ادیبان روز

نویسنده

emarketing institute, موسسه بازاریابی الکترونیکی

مترجم

فاطمه صابریان, نگین سنگری, شهلا آقا پور

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1399

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

200

نمایش بیشتر - بستن

کتاب بازاریابی مشارکتی نوشته نگین سنگری، مژگان کمپانی، فاطمه صابریان, توسط انتشارات ادیبان روز به چاپ رسیده است .

موضوع کتاب: بازاریابی، شرکت های تضامنی، مشارکت در فروش

بازاریابی مشارکتی با نام های بازاریابی پورسانتی و یا سیستم همکاری در فروش و بازاریابی رابطه ای نیز شناخته می شود. یکی از راه حل های نوین است و از جمله روش های بازاریابی اینترنتی محسوب می شود که در آن فروشنده (یا شرکتی که یک محصول یا خدمت را ارائه می کند) بر اساس سیستم پرداخت به ازای عملکرد، به ناشر تبلیغ هزینه پرداخت می کند. بنابراین تنها زمانی به ناشر تبلیغ مبلغی پرداخت می شود که نتایجی مانند فروش یا یک مشتری راغب (زمانی که کاربر یک فرم یا ثبت نام را تکمیل می کند) از فعالیت او حاصل شود.  بازاریابی مشارکتی یک معامله برد-برد است، چرا که لازم نیست فروشنده هزینه هنگفتی را در شبکه های پرداخت در ازای کلیک مانند  AdWords گوگل، adCenter مایکروسافت یا جستجوی یاهو پرداخت کند، در حالیکه هیچ تضمینی برای نتایج آنها وجود ندارد.

بازاریابی مشارکتی یک نوع از بازاریابی عملکرد-محور است که در آن یک کسب و کار به ازای هر بازدیدکننده یا مشتری که توسط بازاریابی شریک جذب می شود، خدمات او را جبران می کند.   بازاریابی مشارکتی، بخشی از بازاریابی آنلاین است و هدف کتاب بازاریابی   مشارکتی، نشان دادن پتانسیل واقعی این نوع بازاریابی در بهبود سودآوری و رشد کسب ‌و کارها است. بنابراین، خوانندگان با مطالعه این کتاب درمی یابند که چگونه می توان با اتخاذ استراتژی های بازاریابی مشارکتی و مدل های کسب و کار مرتبط با آن، عملکرد خود را به روش های نوین، بهبود دهند. 

معرفی مباحث کتاب بازاریابی مشارکتی

  1. مبانی بازاریابی مشارکتی: سیستم همکاری در فروش
  2.  بازاریابی مشارکتی چیست؟ 
  3.   تبدیل شدن به یک فعال اقتصادی بازار
  4.  چگونه یک معرف شویم؟
  5. مدیریت برنامه مشارکتی
  6.  مدلهای پرداخت بازاریابی مشارکتی
  7.  استراتژیهای بازاریابی مشارکتی برای فعاالن اقتصادی
  8.  استراتژیهای بازاریابی مشارکتی برای معرفها
  9.  شبکه های مشارکتی
  10.  نرم افزار بازاریابی مشارکتی
  11. : برنامه های مشارکتی رایج
  12. ابزار بازاریابی مشارکتی
  13.  مشکلات بالقوه بازاریابی مشارکتی
  14.  بازاریابی مشارکتی و بازاریابی آنالین
  15.  واژه نامه بازاریابی مشارکتی
  16. پرسشنامه 
  17. نتیجه گیری

امتیاز کاربران به:

کتاب بازاریابی مشارکتی همکاری در فروش (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش