نقد و بررسی
ارتباط یکپارچه بازاریابیمشخصات
ناشر
هوشمند تدبیر
نویسنده
جرومی م جاسکا
مترجم
مینا عبدالعلی پور, یونس کافی لاله, حسین بوداقی خواجه نوبر
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
416
کتاب ارتباط یکپارچه بازاریابی تبلیغات و ترویج در دنیای دیجیتال نوشته جرومی ام جاسکا با ترجمه حسین بوداقی, یونس کافی لاله مینا عبدالعلی پور, توسط انتشارات هوشمند تدبیر به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی, ارتباط یکپارچه بازاریابی چیست, بودجه ها و اهداف, ارتباطات یکپارچه بازاریابی
معرفی مباحث کتاب ارتباط یکپارچه بازاریابی
- ارتباط یکپارچه بازاریابی چیست
- محیط های رسانه دیجیتال
- بودجه ها و اهداف ارتباطات یکپارچه بازاریابی
- تحقیقات برند و دیدگاه مصرف کننده
0دیدگاه