بازخورد درباره این کالا

راهنمای کاربردی تدوین برنامه بازاریابی

0
from 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

چاپ و نشر بازرگانی

نویسنده

الکساندر چرنو

مترجم

نیما شجاعی, کامبیز حیدرزاده

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

تعداد صفحات

246

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر
موجود در انبار
  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
Original price was: 220,000 تومان.Current price is: 205,000 تومان.
بروزرسانی قیمت: 6 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

راهنمای کاربردی تدوین برنامه بازاریابی

مشخصات

ناشر

چاپ و نشر بازرگانی

نویسنده

الکساندر چرنو

مترجم

نیما شجاعی, کامبیز حیدرزاده

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

تعداد صفحات

246

نمایش بیشتر - بستن

کتاب راهنمای کاربردی تدوین برنامه بازاریابی نوشته الکساندروچرنو با ترجمه کامبیز حیدر زاده, نیما شجاعی توسط انتشارات چاپ ونشر بازرگانی به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: بازاریابی, برنامه بازاریابی, بازاریابی و کسب درآمد

کتاب حاضر، به سود مدیران همه شرکت هاست. این کتاب، برای شروع کار هرشرکتی و همچنین شرکت هایی که می خواهند محصولات پیشنهادی جدیدی را به بازار عرضه کنند، فرایند تدوین برنامه بازاریابی را ترسیم می کند. این کتاب، رویکردی ساختاری جهت عمل برای شرکت هایی با پورتفوی محصولات موجود ارائه می کند تا محصولات پیشنهادی خود و خطوط تولید را مدیریت نمایند. حتی اگر شرکت کوچکی را مدیریت می کنید که به دنبال رسمی کردن فرایند برنامه ریزی است، یا سرمایه گزاری مشترکی را شروع می کنید، یا شرکتی با رشد سریع که تلاش می کند تا سهامش در بورس اوراق بهادار عرضه عمومی داشته باشد را درنظر می گیرد و یا شرکت چندملیتی بزرگی را اداره می کنید، می توانید امتیازات رقابتی را با تبدیل فرایند برنامه ریزی بازاریابی ارائه شده در این کتاب به سند استراتژیک که از تصمیمات شما حمایت می کند و به اجتناب کردن از اشتباهات پرهزینه کمک می نماید، به دست آورید.
کتاب ” راهنمای کاربردی تدوین برنامه بازاریابی ” برای مدیرانی نوشته شده که با اصول مدیریت استراتژیک بازاریابی آشنا هستند و به دنبال برنامه های بازاریابی عمل محوری هستند که نتایج محسوسی به بار می آورد. خوانندگان علاقه مند به تجدید دانش خود درباره تحلیل استراتژیک و برنامه ریزی می توانند به کتاب های جامع تر بازاریابی نظیر کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی نوشته الکساندر چرنوو مراجعه کنند.

مباحث کتاب راهنمای کاربردی تدوین برنامه بازاریابی

  1. برنامه
  2. برنامه بازاریابی 
  3. نمونه بازاریابی
  4. جزییات بیشتر موضوع

امتیاز کاربران به:

راهنمای کاربردی تدوین برنامه بازاریابی (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه