بازخورد درباره این کالا
0
امتیاز از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

آموخته

نویسنده

جرمی ماندی

مترجم

سعید یاراحمدی

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1401

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

288

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

در انبار موجود نمی باشد

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 17 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

برند ماندگار

مشخصات

ناشر

آموخته

نویسنده

جرمی ماندی

مترجم

سعید یاراحمدی

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1401

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

288

نمایش بیشتر - بستن

کتاب برند ماندگار نوشته جرمی میلر با ترجمه سعید یاراحمدی، توسط انتشارات آموخته به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: برند، جذب مشتری، ایجاد برند

برند ماندگار چیست؟
برندهای ماندگار فقط ظاهری زیبا نیستند، بلکه علاوه بر این ظاهر زیبا، به رفع نیازهای مشتریان نیز اهمیت می‌دهند. جادوی این برندها زمانی اتفاق می‌افتد که مشتریان با محصولات یا خدماتی فراتر از انتظارشان مواجه می‌شوند و اینجاست که در ذهن مشتریان حک شده و به برندی ماندگار تبدیل می‌شوند.شاید بیشتر ما مفهوم برند را فقط در نام شرکت و لوگوی آن خلاصه کنیم، اما برند فقط یک نام تجاری نیست، برند لباسی است که بر تن کسب‌وکارتان نشسته؛ تجربه و حسی است که به مشتریان می‌دهد؛ روحی است که در جان کسب‌وکار شما دمیده شده است. اگر فرض کنیم برندتان یک انسان باشد، ویژگی‌های آن انسان چیست؟ آیا جسور است یا ترسو؟ آیا محافظه‌کار است یا ریسک‌پذیر؟ آیا خلاق است یا اهل تقلید؟تاکنون کتاب‌های زیادی در زمینه‌ی برندسازی منتشر شده‌اند که هر کدام به سهم خود این مقوله را بررسی کرده‌اند، ولی بیشترشان به برندهای بزرگ و مطرحی چون اپل، گوگل، مایکروسافت پرداخته‌اند که استراتژی‌های برندسازی‌ شان برای کسب‌ و کارهای کوچک و متوسط کاربرد چندانی ندارند، چرا که بودجه و قدرت بازاریابی و تبلیغات این شرکت‌ها از توان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط خارج است.وجه تمایز این کتاب به قلم جرمی میلر این است که به صورت کاربردی و عملی مقوله‌ی برندسازی را بررسی کرده است.

مباحث کتاب برند ماندگار

۱۲.۵ اصل برندهای ماندگار

بخش ۱: در جایگاه پیروز قرار گیرید 

  1. اصل ۱: شفافیت به زبان ساده
  2. اصل ۲: تغییر اوضاع به نفع خود 
  3. اصل ۳: محصول یا خدمتی ارائه کنید که به مذاق مشتریان‌تان خوش بیاید 

بخش ۲: تمایز اصیل 

  1. اصل ۴: چشم‌نواز باشید 
  2. اصل ۵: تجربه‌ی جامع مشتری 
  3. اصل ۶: «جالبه. برام درباره‌اش بیشتر بگو» 

بخش ۳: با سنگین‌وزن‌تر از خودتان مبارزه کنید 

  1. اصل ۷: اولین انتخاب در ذهن مشتری باشید 
  2. اصل ۸: همه‌جا حضور داشته باشید 
  3. اصل ۹: اولویت‌هایتان را تعیین کنید 

بخش ۴: ورای تعهد، ورای انتظار 

  1. اصل ۱۰: برندسازی همه‌جانبه 
  2. اصل ۱۱: خدمت‌رسانی مایه‌ی افتخارتان باشد 
  3. اصل ۱۲: اهداف بزرگ و اقدامات جسورانه 
  4. اصل ۱۲.۵: برندتان را انتخاب کنید 
  5. برندهای ذکر شده در این کتاب 

امتیاز کاربران به:

برند ماندگار (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش