بازخورد درباره این کالا

پایان عصر بازاریابی سنتی نشر مبلغان

0
امتیاز از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

مبلغان

نویسنده

سرجیو زیمن

مترجم

سینا قربانلو

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1396

نوبت چاپ

پنجم

تعداد صفحات

234

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

فقط 1 عدد در انبار موجود است

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
Original price was: 246,000 تومان.Current price is: 221,400 تومان.
بروزرسانی قیمت: 17 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

پایان عصر بازاریابی سنتی نشر مبلغان

مشخصات

ناشر

مبلغان

نویسنده

سرجیو زیمن

مترجم

سینا قربانلو

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1396

نوبت چاپ

پنجم

تعداد صفحات

234

نمایش بیشتر - بستن

کتاب پایان عصر بازاریابی سنتی نوشته سرجیو زیمن با ترجمه سینا قربانلو، توسط انتشارات مبلغان منتشر شده است.

موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی, علم بازاریابی, موسسات تبلیغاتی

این کتاب، اثری است زنده و تازه درباره بازاریابی که در آن نویسنده (سرجیو زیمن ) جسورانه می کوشد با رد تمامی اندیشه ها و شیوه های مرسوم بازاریابی، نظریه ها و اصول نوینی برای آن پی ریزی کند .به این منظور، زیمن از تجربیات چندین ساله اش سود می جوید و با تجزیه و تحلیل دقیق و ظریف روش های رایج در بازاریابی، ضعف ها و قوت های هر یک را با ارائه دلایل کافی بر می شمارد .زیمن در سراسر این کتاب بر دو نظریه (یا اصل ) خود بارها تاکید می ورزد و می گوید :اگر قرار باشد محصول یا خدمتی به مقدار بیشتر، در دفعات بیشتر و به قیمت بالاتر به فروش برسد، باید دلایل بیشتری به مردم برای خرید آن ارائه کرد، همچنین باید«متفاوت»، «بهتر» و «ویژه» باشد و اگر نیست باید چنین تصویری از آن ساخت. بر این مبنا، این کتاب نیز خود اثری متفاوت، بهتر و ویژه است.

معرفی مباحث کتاب پایان عصر بازاریابی سنتی

  1.  چرا باید بازاریابی کرد ؟ برای پول ساختن
  2.  بدون راهبرد، به هیچ کجا نمی رسید .
  3.  بازاریابی علم است .
  4. چگونه بیشترین اجناس را بفروشید و بیشترین پول را بسازید .
  5.  موقعیت گذاری، یک خیابان دو طرفه است .
  6. بیل کلینتون و پرنسس دای برای فروش اجناس خود چه می کردند؟
  7. جری زانیفلد درباره بازاریابی چه درس هایی می تواند به شما بدهد؟
  8. جایی ماهیگیری کنید که ماهی وجود داشته باشد .
  9. از اندیشیدن درباره آینده، دست برندارید .
  10.  با کدام نیروی انسانی ؟
  11. به جای شمردن افراد ، نتایج را بشمارید.
  12.  من موسسات تبلیغاتی را دوست دارم و بعضی از آنها نیز ، مرا دوست دارند .

امتیاز کاربران به:

پایان عصر بازاریابی سنتی نشر مبلغان (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش