بازخورد درباره این کالا
0
امتیاز از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

بازاریابی

نویسنده

کوین لین کلر

مترجم

امین اسداللهی

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1394

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

146

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

در انبار موجود نمی باشد

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 6 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

برنامه ریزی برند

مشخصات

ناشر

بازاریابی

نویسنده

کوین لین کلر

مترجم

امین اسداللهی

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1394

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

146

نمایش بیشتر - بستن

کتاب برنامه ریزی برند نوشته کوین لین کلر با ترجمه دکتر امین اسداللهی، توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است.

    _x000D_

موضوع کتاب: بازاریابی، مدل جایگاه سازی برند, مدل زنجیره ارزش برند

_x000D_
_x000D_

ما تعاریف زیادی برای برند شنیده‌ایم، اما برند به زبان ساده، اعتبار، هویت و نیکنامی یک فرد، یک محصول، یک سازمان، یک شهر و حتی یک کشور است. برندها با فکر و دل، موجودیت می یابند. پس برای جا افتادن برند در روح، جان و قلب مخاطبان هدف، هم باید طرح و نقشه‌ی درست، و هم صبر و حوصله و اقدام داشته باشیم.
برندها با پندار نیک، گفتار نیک و کردار نیک به وجود آمده و دوام و قوام می یابند و مانا می شوند. همان‌طور که یک پرنده با منقار کوچک خودش تکه‌های چوب را با صبر و حوصله انتخاب می کند و با زحمت آنها را در شاخسار درختان و با دقت و مهندسی کنار هم قرار می دهد، و چنان جامعیتی بین آنها ایجاد می کند که در نهایت به یک لانه‌ی امن برای خودش و خانواده‌اش تبدیل شود، برندها هم به مراحل تکوین نیاز دارند. برند مشهور مقبول شدن است. به نحوی که مخاطبان هدف، ما را بشناسند تا سهم ذهنی مطلوب از ایشان گرفته باشیم، نیمکره‌ی چپ مغزشان را درگیر کرده باشیم، منطق و استدلالشان را با خود همراه کرده باشیم و همچنین سهم عاطفی مطلوب از ایشان گرفته باشیم تا نیمکره راست مغزشان را درگیر کرده باشیم و احساس‌شان را از صمیم دل همراه کرده باشیم. چنانکه به برند ما نه تنها گرایش پیدا کنند بلکه، وفادار شده باشند و شدت و عمق شایسته‌ای را برای آن قائل باشند. 

معرفی مباحث کتاب برنامه ریزی برند

  1. مدل جایگاه سازی برند
  2. مدل همنوایی با برند
  3. مدل زنجیره ی ارزش برند

_x000D_

امتیاز کاربران به:

برنامه ریزی برند (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه