نقد و بررسی
طراحی محیط های تجاریمشخصات
ناشر
بازاریابی
نویسنده
فرزان تبریزی, فرهاد تبریزی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1394
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
240
کتاب طراحی محیط های تجاری نوشته فرزان تبریزی، فرهاد تبریزی، توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است.
- _x000D_
موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی, آشنایی با خرده فروشی, استراتژی خرده فروشی
_x000D_
_x000D_
بازار ایران به گواه آمارها تا چند سال پیش دارای بیشترین واحد صنفی در دنیا بود. یعنی کشور پر بود از مغازه، بقالی، و سوپرمارکت، که در هر کوی و برزن دیده می شد. افزایش بی رویه این تعداد واحد صنفی از نگاه کارشناسان و اهالی کسبوکار به صلاح جامعه نبوده و نیست. دلایل فراوانی برای افزایش بی رویهی واحدهای صنفی وجود دارد که از جملهی مهمترین آنها، “ضعف کار تیمی” است. از دیرباز متفکران بر این آسیبشناسی صحه گذارده و با عنوان “روحیهی ایرانی” از آن یاد می کنند. چارهی کار به گفتهی برخی از این متفکرین عبارت است از “تمرین”، “ممارست”، “پیگیری”، و عزم و اراده برای تحقق و اجرایی کردن آن.
با این نگرش می توانیم از یک منظر، افراد دارای کار را به سه طبقه تقسیم کنیم: 1) اشخاص خوداشتغالی، 2) کارآفرینها، و 3) کارفروشها.
معرفی مباحث کتاب طراحی محیط های تجاری
- آشنایی با خرده فروشی
- انواع خرده فروشی
- چرا خرید می کنیم
- استراتژی خرده فروشی
- انتخاب محل
- مدیریت کالا
- ایجاد ارتباط موثر برای خرده فروشی
- عناصر طراحی
- طراحی پلان فروشگاه
- ایجاد محیط های نمایش کالا
- و…
_x000D_
0دیدگاه