بازخورد درباره این کالا
0
از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

کتاب مهربان

نویسنده

پم دیدنر

مترجم

علیرضا روح پور خانقلی, حامد نصیری, کبری بخشی زاده برج

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1396

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

282

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر
موجود در انبار
  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست

تماس بگیرید 02166403030

بروزرسانی قیمت: 9 بهمن 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

کتاب بازاریابی محتوای جهانی

مشخصات

ناشر

کتاب مهربان

نویسنده

پم دیدنر

مترجم

علیرضا روح پور خانقلی, حامد نصیری, کبری بخشی زاده برج

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1396

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

282

نمایش بیشتر - بستن

کتاب بازاریابی محتوای جهانی نوشته پم دیدنر با ترجمه کبری بخشی زاده برج، حامد نصیری، علیرضا روح پور خانقلی, توسط انتشارات کتاب مهربان به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: بازاریابی, آینده بازاریابی, مهارتهای مورد نیاز برای بازاریابان, ارتباطات بازاریابی

عنوان کتابی که می خوانید بازاریابی محتوای جهانی است که خانم پم دیدنر همواره سعی می‌کند با یک رویکرد جامع جهانی به موضوع ورود کند و البته در هر موضوعی هم نگاه جهانی و هم نگاه محلی را بلافاصله پشت سر هم ولی به طور مجزا توضیح می‌دهد. از طرفی در بازاریابی محتوا هیچ محدودیت مکانی و زمانی وجود ندارد. از اسطوره‌های شاهنامه و تاریخ پنج هزار ساله ایرانی گرفته تا قهرمانان معاصر همه و همه می‌توانند برای شما محتوا ایجاد کنند. حتی از محتوای افسانه‌های سرخ پوستی تا قهرمانان چینی، اسپانیایی و یونانی می‌توانید در تولید محتوایتان استفاده کنید. مرزها را بشکنید، جهانی فکر کنید و برای ایده­یابی در تولید محتوا خود را در مرزهای محلی محصور نکنید. شاید لازم باشد به همین زودی محتوایتان را به زبان‌های مختلف کُردی، ترکی، بلوچی، عربی و شاید انگلیسی، فرانسوی و …. ترجمه کنید و بازارهایتان را به سایر کشورها توسعه دهید.

معرفی مباحث کتاب بازاریابی محتوای جهانی

  1. چرا باید محتوایمان را جهانی کنیم
  2.  4 پی چرخه بازاریابی جهانی محتوا چیست
  3. تیمی را برای موفقیت محتوای جهانی سازمان دهی کنید
  4. اولین پی در چرخه بازاریابی محتوای جهانی: تدوین برنامه
  5. دومین پی از چرخه بازاریابی محتوای جهانی: تولید
  6. سومین  پی از چرخه بازاریابی محتوای جهانی: ترویج
  7. چهارمین  پی از چرخه بازاریابی محتوای جهانی: تکامل
  8. مهارتهای مورد نیاز برای بازاریابان محتوای جهانی
  9. آینده بازاریابی محتوای جهانی
  10. سخن پایانی

امتیاز کاربران به:

کتاب بازاریابی محتوای جهانی (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه