نقد و بررسی
کتاب بازاریابی محتوای جهانیمشخصات
ناشر
کتاب مهربان
نویسنده
پم دیدنر
مترجم
علیرضا روح پور خانقلی, حامد نصیری, کبری بخشی زاده برج
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
282
کتاب بازاریابی محتوای جهانی نوشته پم دیدنر با ترجمه کبری بخشی زاده برج، حامد نصیری، علیرضا روح پور خانقلی, توسط انتشارات کتاب مهربان به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی, آینده بازاریابی, مهارتهای مورد نیاز برای بازاریابان, ارتباطات بازاریابی
عنوان کتابی که می خوانید بازاریابی محتوای جهانی است که خانم پم دیدنر همواره سعی میکند با یک رویکرد جامع جهانی به موضوع ورود کند و البته در هر موضوعی هم نگاه جهانی و هم نگاه محلی را بلافاصله پشت سر هم ولی به طور مجزا توضیح میدهد. از طرفی در بازاریابی محتوا هیچ محدودیت مکانی و زمانی وجود ندارد. از اسطورههای شاهنامه و تاریخ پنج هزار ساله ایرانی گرفته تا قهرمانان معاصر همه و همه میتوانند برای شما محتوا ایجاد کنند. حتی از محتوای افسانههای سرخ پوستی تا قهرمانان چینی، اسپانیایی و یونانی میتوانید در تولید محتوایتان استفاده کنید. مرزها را بشکنید، جهانی فکر کنید و برای ایدهیابی در تولید محتوا خود را در مرزهای محلی محصور نکنید. شاید لازم باشد به همین زودی محتوایتان را به زبانهای مختلف کُردی، ترکی، بلوچی، عربی و شاید انگلیسی، فرانسوی و …. ترجمه کنید و بازارهایتان را به سایر کشورها توسعه دهید.
معرفی مباحث کتاب بازاریابی محتوای جهانی
- چرا باید محتوایمان را جهانی کنیم
- 4 پی چرخه بازاریابی جهانی محتوا چیست
- تیمی را برای موفقیت محتوای جهانی سازمان دهی کنید
- اولین پی در چرخه بازاریابی محتوای جهانی: تدوین برنامه
- دومین پی از چرخه بازاریابی محتوای جهانی: تولید
- سومین پی از چرخه بازاریابی محتوای جهانی: ترویج
- چهارمین پی از چرخه بازاریابی محتوای جهانی: تکامل
- مهارتهای مورد نیاز برای بازاریابان محتوای جهانی
- آینده بازاریابی محتوای جهانی
- سخن پایانی
0دیدگاه