بازخورد درباره این کالا
0
امتیاز از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

بازاریابی

نویسنده

پاتریک ام جورجز, آنه سوفی بایل تورتولیو

مترجم

متین رشیدی آستانه, پروین افشار

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1395

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

328

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

در انبار موجود نمی باشد

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 6 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

نورومارکتینگ کاربردی

مشخصات

ناشر

بازاریابی

نویسنده

پاتریک ام جورجز, آنه سوفی بایل تورتولیو

مترجم

متین رشیدی آستانه, پروین افشار

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1395

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

328

نمایش بیشتر - بستن

نورومارکتینگ کاربردی چگونگی صحبت و فروش به مغز نوشته پاتریک ام جورجز, آنه سوفی بایل تورتولیو, میشل بادوک با ترجمه پروین افشار, متین رشیدی آستانه, مهسان افشار، توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی, نورومارکتینگ کاربردی، فروش بازاریابی, استراتژی سازمان

بعضی از مدیران پشت میزشان می‌نشینند و بدون درک درستی از مشتریان، برای آنان تصمیم می‌گیرند؛ بعضی از مدیران نیروهایشان و شرکتهای تحقیقات بازاریابی را به سراغ بازار می‌فرستند و از مشتریان پرسش می‌کنند. بعضی علاوه بر پرسشگری به سبک فوق، خودشان هم بازارگردی می‌کنند و بازار را مشاهده می‌کنند و به صدای مشتری گوش می‌دهند، اما مدیران پیشرفته و باسواد امروزی می‌دانند که مشتریان در خیلی از موارد و به دلایل زیادی تمایل ندارند آنچه را که می‌اندیشند به زبان بیاورند و بروز دهند. پس شناخت دقیق از تمایلات، احساسات، هیجانات و تصمیمات مشتریان نیاز به بهره‌گیری از سایر علوم در کنار علم و هنر بازاریابی دارد. 

بازاریابی علم و هنر تولید، و عرضه‌ی آن چیزی است که می‌دانیم به فروش می‌رود. تا اندکی قبل، می‌گفتیم برای موفقیت در تعریف فوق لازم است نیاز و خواست مشتری را بشناسیم، حال می‌گوییم این لازم است، اما کافی نیست بلکه، در دنیای پیچیده و رقابتی رو به گسترش امروز، بازاریابی علم و هنر نزدیک کردن شرکتها و فروشندگان به مشتریان است. به عبارتی بازاریابی با بهره‌گیری از علوم دیگر می‌بایست با شناخت چگونگی ورود به دنیای ذهن مشتریان و مدیریت احساسات آنان بتواند شرکتها را به پادشاه قدرتمند خویش که همان مشتریان هستند نزدیکتر کند.

معرفی مباحث کتاب  نورومارکتینگ کاربردی

  1. نورومارکتینگ کاربردی یا هنر فروش به مغز
  2. فروش بازاریابی و استراتژی سازمان به مغز مدیران و کارکنان
  3. نورومارکتینگ کاربردی: بهبود کارآیی اقدام بازاریابی
  4. چشم اندازهایی برای امروز و فردا

امتیاز کاربران به:

نورومارکتینگ کاربردی (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش