بازخورد درباره این کالا
0
from 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

بازاریابی

نویسنده

خلیل جعفرپیشه

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1397

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

136

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

در انبار موجود نمی باشد

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 6 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

جستاری در برندینگ شهری

مشخصات

ناشر

بازاریابی

نویسنده

خلیل جعفرپیشه

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1397

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

136

نمایش بیشتر - بستن

کتاب جستاری در برندینگ شهری نوشته خلیل جعفرپیشه، توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: بازاریابی, مدیریت برند, برند بنگاه اقتصادی، برند محصول، برند کارفرمایی

برند با کلمات و استعاره‌های مختلفی معرفی شده است، نظیر اعتبار، هویت، نام و نشان، آبرو، حیثیت، خوشنامی، نیکنامی، مدیریت تجربه‌ی مشتریان و قول ارزشمند، اما با هر یک از این واژگان بخواهیم برند را معرفی کنیم، به اینجا می‌رسیم که برند حاصل پندار، گفتار، و کردار نیک است و در اثر مرور زمان تصاویر و تجربیاتی را در روح و روان مخاطب هدف می‌سازد که آنها بر این اساس برای ارتباط با آن برند تصمیم می‌گیرند. خوشبختانه الان در محافل دانشگاهی و کاروکسبی ایران برند را در سطوح مختلف مورد پذیرش قرار داده‌اند. برای مثال، برند بنیانگذار یک کاروکسب، برند بنگاه اقتصادی، برند محصول، برند کارفرمایی، برند کارکنان، برند کشور، برند شهر، و حتی برند یک محل نیز معنا و مفهوم یافته است. 

برندینگ شهری نیز با هدف جذب افراد، سرمایه‌گذاران، و سایر ذی‌نفعان در راستای توسعه و بهبود وضعیت اقتصادی، چند سالی است که اهمیت بیشتری‌‌پیدا کرده است. در کشور عزیزمان ایران نیز برند بعضی از شهرها نسبت به شهرهای دیگر بیشتر جا افتاده است. نظیر شهرهای مذهبی و شهرهایی که از آثار باستانی چشمگیر برخوردار هستند و در نهایت شهرهای تفریحی نظیر شهرهای ساحلی.‌ اما نکته‌ی مهم این است که آیا برای برندینگ این شهرها طرح و برنامه و اقدام خاصی صورت گرفته است یا فقط بر اساس آن وجه مذهبی، باستانی یا تفریحی نسبت به شهرهای دیگر در جذب انسان و در نتیجه جذب درآمد جلوتر افتاده‌اند؟ 

معرفی مباحث کتاب جستاری در برندینگ

  1. مفاهیم پایه
  2. مدیریت برند
  3. مطالعه موردی: مونیخ، برلین، هامبورگ

امتیاز کاربران به:

جستاری در برندینگ شهری (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش