بازخورد درباره این کالا
0
from 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

بازاریابی

نویسنده

لیزا اسپیلر, جف برگنر

مترجم

رسول بابایی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1394

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

216

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

در انبار موجود نمی باشد

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 17 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

برندسازی نامزد انتخاباتی

مشخصات

ناشر

بازاریابی

نویسنده

لیزا اسپیلر, جف برگنر

مترجم

رسول بابایی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1394

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

216

نمایش بیشتر - بستن

کتاب برندسازی نامزد انتخاباتی (استراتژیهای بازاریابی برای پیروزی در انتخابات) نوشته لیزا اسپیلر، جف برگنر با ترجمه رسول بابایی، توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: بازاریابی، برندی کاملا جدید, تداوم مدیریت برند در حکومت

_x000D_
_x000D_

کتابی که می خوانید برند سازی نامزد انتخاباتی – استراتژیهای بازاریابی برای پیروزی در انتخابات – تدابیر و راههای رفته‌ی کارگزاران تبلیغاتی و رسانه‌ای را معرفی می کند که در قالب کمپین سیاسی منسجم توانستند کاندیدایی گمنام را به مردم بفروشند.
در غرب بویژه کشورهایی نظیر امریکا سالهاست یک گزاره در دنیای سیاست قابل استناد و پذیرفته شده است. برای فروش رئیس‌جمهور به مردم باید همان روشهایی را برگزید که کالا یا محصولی نظیر تاید را به مردم می فروشید!
وجود سوابق منفی عاملی پرقدرت برای انعکاس تصویری مثبت باراک اوباما در بیان گذشته‌ی خود می گوید: من یک سیگاری اصلاح‌شده هستم. فکر می کنم برای مردم شگفت‌آور باشد. من ترک کردم، البته در طول مبارزات انتخاباتی وقتی درون خودرو از میان مزارع ذرت عبور می کردیم، چندین‌بار یک یا دو نخ سیگار گرفتم. اما در دوران دبیرستان و دانشگاه مشروبات الکلی می نوشیدم. آدم بی بندوباری بودم. اهل مواد مخدر، الکل و مهمانی بودم. اما همه‌ی این بی بندوباری را کنار گذاشتم.
پرسش خواننده می تواند این باشد که آیا مصرف دخانیات، الکل و مواد مخدر پیشینه‌ی قابل قبولی برای یک کاندیدای سیاسی است که برای عالی ترین مقام کشور نامزد شده است؟ پاسخ بسیاری از مردم به این پرسشها منفی خواهد بود.
با این حال، اوباما به نحوی به این پیشینه‌ی نه‌چندان تحسین‌برانگیز خود اقرار کرد و افکار عمومی چنین دریافت که او برای سالهاست که این رفتار بی قیدوبند را ترک گفته است.

معرفی مباحث کتاب برندسازی نامزد انتخاباتی 

  1. وعده ها، وعده ها
  2. برندی کاملا جدید
  3. کاندیدا به مثابه ی آفتاب پرست
  4. گفتاری نرم و برخوردی از یک استراتژی چند رسانه ای
  5. پول را به من نشان بده
  6. تداوم مدیریت برند در حکومت
  7. نگاهی به پس،نگاهی به پیش

_x000D_

امتیاز کاربران به:

برندسازی نامزد انتخاباتی (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش