بازخورد درباره این کالا
0
امتیاز از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

بازاریابی

نویسنده

اصغر مشبکی, فرشاد صادقیانی, ایوب صادقیانی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1394

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

184

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

در انبار موجود نمی باشد

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 6 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

ارزش ویژه برند

مشخصات

ناشر

بازاریابی

نویسنده

اصغر مشبکی, فرشاد صادقیانی, ایوب صادقیانی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1394

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

184

نمایش بیشتر - بستن

کتاب ارزش ویژه برند نوشته اصغر مشبکی، فرشاد صادقیانی، ایوب صادقیانی، توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: بازاریابی، مداخله در قیمت‌, مداخله در محصول‌

در این کتاب می خوانید”برند” و “موضوعات مرتبط با برند” در سالهای 1386 و 1387 در ایران خوش درخشید. اولین کنفرانس بین‌المللی برند (تهران، 19 و 20 دی‌ماه 1386) بسیاری را شگفت‌زده کرد. بارش برف انبوه، پایتخت را کاملاً سفیدپوش، و تهران را تعطیل کرد. با وجود این، سالن همایشهای بین‌المللی صدا و سیما محل برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی برند با حضور 700 شرکت‌کننده کار خود را آغاز کرد. سخنرانان خارجی دعوت‌شده به این کنفرانس کاملاً شوکه شدند که “چگونه” و “چرا” برند تا این حد ایرانیان را مجذوب خود کرده است. دکتر یوآکیمز تالر از حضور فراوان استادان بازاریابی، صاحبنظران، کارشناسان و دانشجویان در این کنفرانس به وجد آمده بود و سخنرانی پرشوری کرد. وی در این سخنرانی با تمام وجود عنوان کرد که: برند بسازید یا در جهنم کالاهای مصرفی به سر ببرید. این تکیه کلام تالر به دغدغه‌ی اصلی بسیاری از اهالی صنعت، کارآفرینان، مدیران تولیدی و خدماتی، و کارشناسان فراوانی تبدیل شد که در اظهارات خود با شور و حرارت عنوان می‌کردند که بدون برند، هیچ کاری به پیش نمی‌رود! 

معرفی مباحث کتاب ارزش ویژه ی برند

_x000D_
_x000D_

    _x000D_

  1.  کیفیت پایین محصولات ایرانی
  2.  سیاستهای نادرست کلان در حمایت از محصولات با کیفیت ایرانی
  3.  خطای کلیشه‌ای قیمت‌
  4. مداخله در قیمت‌
  5.  مداخله در محصول‌
  6. ضعف دانش علمی در زمینه‌ی برند در سازمانهای صاحب برند‌
  7.  عدم اطلاع از قوانین برند و ضعف در اجرای قوانین‌
  8.  سیستمهای توزیع نامتوازن و ضعیف‌
  9. رقابتی نبودن بازار‌
  10. _x000D_

_x000D_

امتیاز کاربران به:

ارزش ویژه برند (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه