بازخورد درباره این کالا
0
از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

ساکو

نویسنده

مریم آقا پور علیشاهی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1393

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

148

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر
موجود در انبار
  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
117,600 تومان
بروزرسانی قیمت: 9 بهمن 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

کتاب بازارشناسی

مشخصات

ناشر

ساکو

نویسنده

مریم آقا پور علیشاهی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1393

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

148

نمایش بیشتر - بستن

کتاب بازارشناسی نوشته مریم آقاپور علیشاهی, توسط انتشارات ساکو به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: بازاریابی, بازار شناسی

با توجه به پیشرفت تکنولوژی در دنیای ارتباطات و افزایش آگاهی های روز افزون انسان ها ، رقابت در هر زمانی دشوارتر از قبل می گردد و همین امر باعث شده تا شرکت هایی که دارای اطلاعات بیشتری نسبت به رقبای خود هستند بتوانند در این عرصه موفقیت های بیشتری را کسب نمایند. یکی از ارکان اصلی هر کسب و کاری بازاریابی می باشد و لازمه بازاریابی شناخت بازارهایی است که می توانند در آن بازدهی بیشتری داشته باشند. این کتاب به عنوان راهنمایی جهت شناختن بازارهای مختلف گردآوری و تالیف شده ، امید است که جامعه دانشگاهی و علاقمندان از کتاب حاضر بهره مند شوند.

معرفی مباحث کتاب بازارشناسی

  1. تعریف بازارشناسی
  2. مولفه‌های تشکیل دهنده بازار
  3. روش‌های شناخت عوامل موثر در بازار
  4. الگوی 4C برای بازارشناسی
  5. پیش‌بینی تقاضای بازار فعلی
  6. رقیب
  7. محیط بازار

امتیاز کاربران به:

کتاب بازارشناسی (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه