نقد و بررسی
کتاب زبان تخصصی مدیریت روابط عمومی و تبلیغاتمشخصات
ناشر
ساکو
نویسنده
عصمت قندی, شهناز اسدیان
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1402
نوبت چاپ
پنجم
تعداد صفحات
189
کتاب زبان تخصصی مدیریت روابط عمومی و تبلیغات نوشته عصمت قندی, شهناز اسدیان, توسط انتشارات ساکو به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی, کسب و کار، زبان تخصصی
کتاب حاضر شامل 16 بخش است که هر بخش شامل یک متن readingتخصصی، سوالهای F , T reading comprehension تمرینهای گرامری، vocabulary و part of Speech زیادی میباشد به همین دلیل معلم مختار است تا بسته به نیاز دانشجو آنها را انتخاب نموده و تمرین نماید. بدین ترتیب اجباری در مرور کردن تمامی قسمتها و تمرینهای کتاب نیست و انتخاب آن بسته به صلاحدید مدرس دارد و حتی مدرس میتواند بعضی از آنها را جهت تکلیف در خانه انتخاب نموده و به عهده دانشجو بگذارد.
این کتاب به صورتی نوشته شده که به بهترین شکل کار را برای دانشجو و مدرس آسان سازد و بدین ترتیب دانشجو را به سمت یادگیری زبان تشویق نماید. متنهای کتاب بسیار مرتبط با رشتههای مدیریت روابط عمومی، تبلیغات، مدیریت بحران، بازاریابی، کسب و کار، MBA و انواع مدیریتها و در عین حال ساده میباشد.
تمامی مهارتهای زبان انگلیسی در هر درس گنجانده شده است به این امید که دانشجویان در تمامی آنها یعنی در خواندن و درک مطالب، گرامر، آشنایی با شکلهای مختلف لغات، طرز استفاده از دیکشنری و تا میزانی هم در مهارت شنیداری از طریق سؤال و جواب و مکالمه پیشرفت حاصل نمایند.
0دیدگاه