نقد و بررسی
نورومارکتینگ نظریه و کاربردمشخصات
ناشر
بازاریابی
نویسنده
پرویز درگی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1393
نوبت چاپ
سوم
تعداد صفحات
240
کتاب نورومارکتینگ نوشته پرویز درگی، توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است.
- _x000D_
موضوع کتاب: بازاریابی، مبانی نورومارکتینگ, کاربردهای نورومارکتینگ
- _x000D_
_x000D_
_x000D_
کتابی که می خوانید نورومارکتینگ؛ نظریه و کاربرد” (کتابی که پیش رو دارید) هنوز اولین کتاب تألیفی در حوزهی بینرشتهای “علوم اعصابپایه” و “مارکتینگ” در ایران است. خرسندم از آنکه پس از چاپ و انتشار این کتاب، موجی از فعالیتهای ترجمهای، و پژوهشی در دو قالب 1) پروژههای علمی، و 2) پایاننامههای دانشگاهی را در ایران برانگیخت.
دانشجویان خوشذوق بویژه در رشتههای مهندسی، MBA، مدیریت، و ارتباطات طی تماسهای مکرر و حضور در دفتر “انتشارات بازاریابی” و دفتر نشریهی “توسعه مهندسی بازار” برای ترجمهی آثار برجسته در حوزهی نورومارکتینگ، و تدوین پایاننامههای دانشگاهی اظهار تمایل کردند و پیشنهاداتی داشتند. در این فاصله، خوشبختانه چند پژوهشکده تأسیس شدند که بر پایهی اخبار جسته و گریخته، برخی آثار علمی را به صورت درونگروهی ترجمه کردهاند، و فعالیتهای محدودی را با هدف یادگیری و آزمون و خطا در شُرف اجرا دارند. هنوز به دلایلی گزارشهای مشروح، و متقن و علمی این فعالیتها در سطح مجامع علمیی نیز عرضه نشده است.
معرفی مباحث کتاب نورومارکتینگ
- نورومارکتینگ یا بازاریابی عصب پایه چیست؟
- مبانی نورومارکتینگ؛ نورومارکتینگ دانشی میان رشته ای
- ساختارشناسی مغز از دید نورومارکتینگ
- نورومارکتینگ؛ ابزاری در دست کسب و کارهای کوچک
- ابزارهای نورومارکتینگ
- کاربردهای نورومارکتینگ
- مطالعات موردی؛ کدام شرکت ها از نورومارکتینگ استفاده می کنند؟
- و…
_x000D_
0دیدگاه