نقد و بررسی
25 عادتی که منجر به فروش بیشتر می شودمشخصات
ناشر
مبلغان
نویسنده
استفان شیفن
مترجم
محمد احمدی
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
سوم
تعداد صفحات
130
کتاب 25 عادتی که منجر به فروش بیشتر میشود نوشته استفان شیفمن با ترجمه دکتر محمد احمدی، توسط انتشارات مبلغان به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی، بازاریابی و فروش, اعتماد آفرینی, دیدگاه های کاربرد
- _x000D_
_x000D_
_x000D_
«استیو شیفمن، منبعی بزرگ از دیدگاه های کاربردی، مفید برای زندگی واقعی و نتیجه گرا است. مطمئنم که این کتاب را بارها و بارها خواهید خواند.»
_x000D_
پاتریشیا سیمپسون، قائم مقام مدیریت کمیکال بانک ” روشهای استیو، کاربردی، مرتبط و به سادگی قابل اجرا هستند. این کتاب را بخوانید و نظرات او را به کار ببرید”
_x000D_
آندرابکر- آرنولد، مدیر آموزشهای فروش شرکت مراقبتهای بهداشتی آمریکا
_x000D_
فروش را از بهترین فرد در کسب و کار بیاموزید
_x000D_
اکنون می توانید به میلیونها فروشنده ای به پیوندید که از روشهای استفان شیفمن پیروی کرده اند و افزایش عملکردتان را پس از این ببینید. شیفمن شما را در جریان رازهای این صنعت قرار می دهد.
مباحث کتاب 25 عادتی که منجر به فروش بیشتر میشود
- اگر روشتان مؤثر نیست، آن را اصلاح کنید
- برای اعتماد آفرینی، این پیام را به مشتری تان منتقل کنید که این یک خرید سودمند است.
- سؤالهای درست را بپرسید
- رهبری را به دست بگیرید و جلسه را خودتان اداره کنید
- گوش بدهید، یاد بگیرید و رهبری کنید
- مشتری را درگیر کنید
- نیازهای کلیدی را پیدا کنید
- کشف کنید که چه زمانی وقت فروش است
- روشتان را در مورد مشتریانی که خودشان به سمت شما آمده¬اند تغییر دهید.
- ایجاد روشهای جدید کاربرد محصول
- وانمود کنید که مشاور مشتری هستید
- در اولین ملاقات، قرار ملاقات بعدی را تنظیم کنید
- یادداشت برداری کنید
- برای هر مشتری جدید، یک طرح تهیه کنید
- از مشتریان خود بخواهید افراد جدیدی را به شما معرفی کنند
- شور و شوق از خود نشان دهید
- برای خودتان اعتبار ایجاد کنید
- راست بگویید
- خودتان را تشویق کنید و به خودتان اعتماد به نفس بدهید
- صبح زود کارتان را شروع کنید
- نشریات صنعت تان را مطالعه کنید (صنعت خودتان و مشتری تان)
- در روز بعد با تماس تلفنی، تاثیر ملاقات تان را تقویت کنید
- برای گروههای تجاری و مدنی سخنرانی کنید
- به دیگران هم فرصت بدهید
- مسئولیت جلساتی را که خراب می شوند بپذیرید
0دیدگاه