نقد و بررسی
مدیریت راهبردی نام تجاریمشخصات
ناشر
مبلغان
نویسنده
ژان نوئل کاپفرر
مترجم
سینا قربانلو
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
سوم
تعداد صفحات
325
کتاب مدیریت راهبردی نام تجاری نوشته ژان نوئل کاپفرر با ترجمه سینا قربانلو، توسط انتشارات مبلغان به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی, برندینگ, هویت نام تجاری, ارزیابی مالی نامهای تجاری
هزاران شرکت اینک اعتقاد دارند که نام های تجاری با ارزش ترین داراییهای آنان محسوب میشوند. این نام ها امروز نظیر پول، تجارت بین المللی را تسهیل میکنند و شاید بتوان گفت تنها زبان بین المللی حقیقیاند. همه جای دنیا کداک، کداک است، درست مثل زیمنس، میشلن، هیلتون، مرسدس بنز.نام های تجاری کار محصولات را از نظر درک آن ها و از بین بردن بلاتکلیفی راحتتر میکنند و جنبه های متمایزش را آشکار میکنند، مانند ارزش کارکردی، ارزش خوشایندی و ارزش نمادینی.کتاب “مدیریت راهبردی نام تجاری” با ده ها مثال و مطالعه موردی از سراسر جهان به اصل و ماهیت و فرهنگ ساختن نام تجاری میپردازد.
معرفی مباحث کتاب مدیریت راهبردی نام تجاری
- چه چیز در یک نام تجاری است؟ منطق نام گذاری تجاری
- هویت نام تجاری
- منابع هویت
- آفریدن یک نام تجاری
- مدیریت عامل زمان: هویت و تغییر
- بسط نام تجاری
- روابط نام تجاری ـ محصول
- صندوقچۀ نام تجاری
- حرکت به سوی بینالمللی شدن
- نام تجاری، محصولات، شرکت، و نهاد
- ارزیابی مالی نامهای تجاری
0دیدگاه