نقد و بررسی
ساختن یک نام تجاری در 30 روزمشخصات
ناشر
مبلغان
نویسنده
سایمون میدلتون
مترجم
سینا قربانلو
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
دوم
تعداد صفحات
299
کتاب ساختن یک نام تجاری در 30 روز نوشته سایمون میدلتون با ترجمه سینا قربانلو، توسط انتشارات مبلغان به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب : برند، برندینگ، نام تجاری
- _x000D_
_x000D_
_x000D_
شما یرای ساختن یک نام تجاری جالب توجه ، نیازی به داشتن یک مدرک دانشگاهی یا شرکت در یک دوره فشرده بازاریابی ندارید :شما فقط به این کتاب احتیاج دارید و به سی روز .سایمون میدلتون به شما نشان می دهد که با پیروی از ۳۰تمرین وا ضح وآشکار این کتاب،چگونه نام تجاری خود را به شکلی عمیق و کارآمد خلق ،مدیریت و از طریق ارتباطات به دیگران منتقل سازید .
مباحث کتاب ساختن یک نام تجاری در 30 روز
- مدرک موقعیت گذاری نام تجاری
- نام تجاری شما هست و چه نیست
- کشف نام تجاری تان از طریق عنکبوت شش پا
- خلق بیانیه موقعیت گذاری داخلی نام تجاری
- یک نام تجاری درخشان در هر نقطه تماس ،چگونه ایجاد می شود
- زمانی که چیزی به راه خطا می رود ،مسائل را حل وفصل کنید
0دیدگاه