نقد و بررسی
بازاریابی از صفر تا صد دان سکستون انتشارات مبلغانمشخصات
ناشر
مبلغان
نویسنده
دان سکستون
مترجم
سینا قربانلو
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
گالینگور
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
سوم
تعداد صفحات
348
کتاب بازاریابی از صفر تا صد نوشته دان سکستون،با ترجمه سینا قربانلو،توسط انتشارات مبلغان به چاپ رسیده است
موضوع کتاب : مدیریت،بازاریابی
کتاب بازاریابی از صفر تا صد برای آن دسته از کارآفرینان، رهبران کسب و کار، و مدیرانی که فاقد مدرک MBA هستند، تبیین روزآمدی از بهترین نظرات و موثرترین تدابیر (تاکتیک ها) در بازاریابی فراهم میآورد. این راهنمای عملی در کسب و کار با دروسی از یک استاد ممتاز بازاریابی، تمام مبانی یک مدرک MBA در بازاریابی را پوشش میدهد. بی آنکه ناچار باشید مبالغ هنگفتی پول و ساعات بیشماری را صرف آنها کنید.دان سکستون، خالق این اثر که بیش از سی و پنج سال است در دانشگاه کلمبیا بازاریابی تدریس میکند، اینک تجربه گران بهای یک عمر خود را با شما به اشتراک میگذارد. هر فصل کوتاه این کتاب بر یک فکر کلیدی بازاریابی متمرکز میشود و آن را به شیوهای ساده و قابل فهم و آکادمیک با مثال ها و تمرینهایی که نحوه عمل آن فکر را نشان میدهند، میکاود. برای اتخاذ تصمیم های کلیدی بازاریابی، نویسنده از همان فرمول هایی سود میجوید که شرکتهای بزرگ حاضرند برای آموختن آن ها به کارکنانشان مبالغ هنگفتی پول پرداخت کنند.
_x000D_
_x000D_
- چگونه یک راهبرد بازاریابی نیرومند تدوین کنیم؟
- درک رقبا
- خلق ارزشمندترین دارائی : نام تجاری
- بازاریابی پارتیزانی
- تحلیل مالی برای اتخاذ تصمیمات هوشمندانه بازاریابی
مباحث کتاب بازاریابی از صفر تا صد
- ترامپ و بازاریابی
- بازاریابی چیست؟
- تدوین یک راهبرد بازاریابی
- درک مشتریان
- اندازه گیری و مدیریت ارزش ادراک شده
- درک رقبا
- درک توانمندیهای سازمان
- درک محیط کلی رقابت
- شناسایی بازارهای احتمالی
- انتخاب بازار هدف کلیدی
- موقعیتگذاری محصول یا خدمت
- بهسازی راهبرد بازاریابی
- خلق ارزشمندترین دارایی: نام تجاری
- تهیه طرح رشد
- تعیین تمرکز برای رشد
- افزایش دادن رضایت مشتریان
- اجرای راهبرد
- طراحی محصول خدمت
- یکپارچهسازی ارتباطات مشتری
- تبلیغات
- شناسهها
- ترویج فروش
- فروش شخصی
- روابط عمومی
- بازاریابی اینترنتی
- قیمتگذاری
- بازاریابی پارتیزانی
- درک اعداد و ارقام
- تحلیل مالی برای اتخاذ تصمیمات هوشمندانۀ بازاریابی
- انجام تحقیق بازاریابی
- پیشبینی
- مطمئن شوید که راهبرد بازاریابی موفق از کار در میآید
- طرح بازاریابی
- _x000D_
_x000D_
0دیدگاه