نقد و بررسی
شکست های نام های تجاریمشخصات
ناشر
سیته
نویسنده
مت هیگ
مترجم
احمد روستا, فاطمه الهیاری
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
336
کتاب شکست نامهای تجاری نوشته مت هیگ با ترجمه دکتر احمد روستا، فاطمه اللهیاری، توسط انتشارات سیته به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی،برندینگ
کتاب شکست های نام های تجاری حقایقی دربارهی صد خطای فاحش و تاریخی در ساخت برند
- _x000D_
_x000D_
_x000D_
درباره کتاب شکست نام های تجاری هیگ
_x000D_
_x000D_
_x000D_
هدف کتاب شکستهای نامهای تجاری، بررسی دامنهی گسترده و متنوع دلایل شکست برندها به منظور اجتناب از این شرایط است. مسائلی همچون فراموشی برند، خودبینی برند، جنون خودبزرگبینی برند، فریبکاری برند، استهلاک برند بدبینی برند و نامربوط بودن آن، میتوانند علل شکستهای برندهای برتر دنیا باشند.
_x000D_
در ستایش کتاب آمده است:
تجارب و آموزههای حاصل از شکستها، به مراتب بیش از موفقیتهاست. کتاب شکستهای نامهای تجاری گنجینهی توصیههای هشداردهنده و سودمندی است که شما همواره از آنها غافل بودهاید : لورا رایس
این کتاب خلاصهای است از خطاهای عبرتآموز و تاریخی در خصوص ساخت برند: فایننشیال تایمز
مباحث کتاب شکست نامهای تجاری
- بارزترین نمونههای شکست
- شکست ایدهها
- شکست در بسط برند
- شکست در حوزه روابط عمومی
- شکستهای فرهنگی
- شکست چهرهها
- شکست در تجدید برند
- شکست در حوزه اینترنت و فنآوریهای نوین
- برندهای رو به انقراض
_x000D_
0دیدگاه