نقد و بررسی
فرهنگ واژگان برندمشخصات
ناشر
سیته
نویسنده
اینتربرند
مترجم
کبری سبزعلی یمقانی, احمد روستا
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
سوم
تعداد صفحات
228
کتاب فرهنگ واژگان برند نوشته اینتربرند با ترجمه دکتر احمد روستا ، کبری سبزعلی یمقانی، توسط انتشارات سیته به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی، برندینگ
- _x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
برندها قلب کسبوکار هستند، به عبارت دیگر، بنیان موفقیت در هر تجارتی. بنابر این عجیب نیست همانطور که رقابت افزایش مییابد، برندها نیز نقشی پررنگتر در استراتژی کسبوکار ایفا کنند و برندینگ هر روز بیشتر به عنوان یک وظیفهی مدیریتی ارزشمند پذیرفته شود.
زبان برند زبانی مبهم و درک نشده است. مؤسسه اینتر برند با انتشار این کتاب سعی در یکپارچ هسازی فهم بین المللی از واژگان و اصطلاحات پرکاربرد حوزهی برند داشته است.
_x000D_
0دیدگاه