بازخورد درباره این کالا

بازاریابی دهان به دهان اندی سرنویتز انتشارات سیته

بانک کتاب گیتامهر
در صورت مشکل در کالا تا دو روز کاری عودت پذیرفته میشود .
ضمانت اصالت کالا ، کلیه کالای بانک کتاب گیتامهر اصل میباشد

فقط 1 عدد در انبار موجود است

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
Original price was: 250,000 تومان.Current price is: 225,000 تومان.
بروزرسانی قیمت: 17 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

بازاریابی دهان به دهان اندی سرنویتز انتشارات سیته

مشخصات

ناشر

سیته

نویسنده

اندی سرنویتز

مترجم

سنبل بهمنیار

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1399

نوبت چاپ

سوم

تعداد صفحات

296

نمایش بیشتر - بستن

کتاب بازاریابی شفاهی نوشته اندی سرنویتز با ترجمه سنبل بهمنیار،توسط انتشارات سیته به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: بازاریابی ،بازاریابی و فروش، کتابهای موفقیت
کتاب بازاریابی دهان به دهان: چگونه می‌توانید به آسانی پیام خود را از طریق مردم انتقال دهید؟

    _x000D_

_x000D_
_x000D_

چگونه می توانید به آسانی پیام خود را از طریق مردم انتقال دهید؟ به گفتگوی روزانه‌ی مردم وارد شوید.مردم عاشق حرف زدن هستند.مردم درباره‌ی کالا و خدمات حرف می‌زنند. درباره‌ رنگ مو، خودرو، رایانه، ساندویچ، مواد شوینده و یا تمام چیزهایی که هر روز از آن‌ها استفاده می‌کنند. همین حالا هم مردم دارند درباره‌ی شما و کالایی که می‌فروشید، حرف می‌زنند. شاید دارند به تندی آن را نقد می‌کنند، شاید هم بسیار مثبت؛ این که چقدر کالا و یا خدمات شما را دوست دارند و دوستانشان هم حتماً باید آن را امتحان کنند. بازاریابی شفاهی یعنی به دست آوردن همین گفتگوی مثبت. بازاریابی شفاهی درباره‌ی مردم واقعی است و این که چرا این مردم واقعی می‌خواهند درباره‌ی شما و کالایی که ارائه می‌کنید، حرف بزنند. اگر بیاموزید که چگونه مشتریان خود را واقعاً راضی و خوشحال کنید، به چیزی بیش از این نیاز نخواهید داشت.

_x000D_
_x000D_

بازاریابی شفاهی شامل چهار قانون است که عبارتند از

_x000D_
_x000D_

    1. _x000D_

    2. جلب توجه کنید.

_x000D_

    1. پیامتان را آسان کنید.

_x000D_

    1. مردم را راضی کنید.

_x000D_

  1. اعتماد و احترام کسب کنید.

بازاریابی شفاهی هیجان‌ انگیز است، هر کسی می‌تواند آن را انجام دهد، پولساز است و کالاها و خدمات را جالب‌تر می‌کند.کتاب بازاریابی شفاهی به ظاهر درباره‌ی یک تکنیک یا شگرد خاص بازاریابی است، ولی در واقع، فلسفه‌ای جدید در تجارت است. این فلسفه‌ی جدید، چیزی جز صداقت و قدردانی و چگونگی خوشحال کردن مردم نیست.این کتاب برای هر کسی که چیزی برای فروش داشته باشد، مناسب است. ارائه‌ی روش و راهکاری است که کالا و شرکت شما را موضوع بحث مردم می‌کند. چگونه می‌توان سوژه‌ی داغ بحث‌ها و گفتگوها شد؟ کتاب پر است از ایده‌های ارزان و کارهای کم خرجی که می‌توانید با کمک آنها بازاریابی شفاهی را شروع کنید. پس از خواندن کتاب می‌توانید دست به کار شوید و یک تبلیغ کلامی پر و پیمان راه بیندازید.

مباحث کتاب بازاریابی دهان به دهان

    • بخش اول با موضوع مفاهیم اساسی
  1.  بازاریابی دهان به دهان چیست؟
  2. مسایل عمیق
  3. بیانیه‌ی بازاریابی دهان به دهان
    • بخش دوم با موضوع چگونه انجامش دهیم
  1. پنج عنصر در عمل
  2. سخنگویان: چه کسانی درباره‌ی شما با دوستانشان سخن خواهند گفت؟
  3. موضوعات بحث: آن‌ها درباره‌ی چه چیزی حرف خواهند زد؟
  4. ابزارهای کمکی: چگونه می‌توانید به جابه‌جایی و گسترش پیام کمک کنید؟
  5.  شرکت جستن: چگونه می‌توان وارد گفتگو شد؟
  6. دنبال کردن: مردم درباره‌ی شما چه می‌گویند؟
    _x000D_

_x000D_

امتیاز کاربران به:

بازاریابی دهان به دهان اندی سرنویتز انتشارات سیته (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه