نقد و بررسی
راهکارهای فروشمشخصات
ناشر
بازاریابی
نویسنده
باقر ناصری
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1395
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
106
کتاب راهکارهای فروش از زبان یک فروشنده نوشته باقر ناصری، توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی، راهکارهای ارتباط با مشتری, روشهای ترغیب مشتری
راهکارهای فروش از زبان یک فروشنده تکنیک ها و راهکارهایی کاملاً عملی برای فروشندگان ایرانی
_x000D_
_x000D_
کتابی که می خوانید راهکارهای فروش از زبان یک فروشنده، تکنیکها و راهکارهایی کاملا عملی برای فروشندگان ایرانی منتشر شده است.مطالب این کتاب کاملا علمی و کاربردی است، کتابی با بهرهگیری از دانش بزرگان و تجربهی استادان بازار مبتنی بر روشهای عملی برای ساختن یک برنامهی مشخص به منظور رسیدن به اهداف شما در کسبوکارتان.
این کتاب ساده، کاربردی، روان و مهارتی است و مطالعهی آن را به فروشندگان توصیه میکنیم.
فروشندگی،حرفهی بسیار حساسی است که شما آنقدر باید نسبت به آن اطلاعات و آگاهی داشته باشید که در آن بتوانید تصمیم درست و صحیح بگیرید و این هم مستلزم تجربه و علم است. فروشندگی فراز و نشیبهای زیادی دارد و اگر در آن برنامهریزی وجود داشته باشد شغل بسیار شیرین و دلچسبی است، اما اگر برنامه و هدف در آن نباشد شغل بسیارسخت و مشکل به نظر میرسد.. مشتریان دوست دارند با جملات ساده و شفاف با آنها صحبت شود و سعی ما به عنوان فروشنده باید بر این باشد که جملات غیر ملموس و تخصصی فروش را به زبان ساده بیان کنیم تا احساس راحتی بیشتری داشته باشند.
مهمترین هدف کتاب، ارتقا و معرفی شما به عنوان یک فروشنده و دستیابی شما به اهداف بزرگ و کوچک در مسیر شغل شما است
معرفی مباحث کتاب راهکارهای فروش
_x000D_
_x000D_
- مبحث فروش و فروشندگی
- راهکارهای ارتباط با مشتری
- آموختن مهارت برقراری ارتباط در کسبوکار
- اهمالکاری
- انگیزه در کسبو کار
- آمادگی جسمانی فروشنده
- روشهای ترغیب مشتری
- بازاریابی
- چگونه میتوانیم فروش خود را بیشتر کنیم؟
- عوامل پیشرفت در کسبوکار.
_x000D_
0دیدگاه