بازخورد درباره این کالا

230 سال تبلیغات بازرگانی جلد اول

0
امتیاز از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

سیته

نویسنده

محسن میرزایی

قطع کتاب

رحلی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1392

نوبت چاپ

اول

شماره جلد

جلد اول

تعداد صفحات

392

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

در انبار موجود نمی باشد

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 6 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

230 سال تبلیغات بازرگانی جلد اول

مشخصات

ناشر

سیته

نویسنده

محسن میرزایی

قطع کتاب

رحلی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1392

نوبت چاپ

اول

شماره جلد

جلد اول

تعداد صفحات

392

نمایش بیشتر - بستن

کتاب 230سال تبلیغات بازرگانی نوشته محسن میرزایی، توسط انتشارات سیته به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: بازاریابی، تبلیغات، تبلیغات بازرگانی
کتاب 230سال تبلیغات بازرگانی در مطبوعات فارسی‌ زبان به صورت یک پک سه جلدی به فروش می‌رسد. کتاب حاضر جلد اول از این مجموعه می‌باشد.

    _x000D_

_x000D_
_x000D_

“230سال تبلیغات بازرگانی در مطبوعات فارسی‌زبان” عنوان مجموعه‌ای شش جلدی از محسن میرزایی روزنامه‌نگار و تاریخ‌نگار ایرانی است که تاریخچه تبلیغات در رسانه‌های مکتوب فارسی‌زبان در یک دوره 230 ساله تا دهه 50 شمسی را به تصویر می‌کشد.مجموعه «230 سال تبلیغات بازرگانی در مطبوعات فارسی‌زبان»  با نگاهی به نخستین آگهی‌ها به زبان فارسی در قلمروی ایران فرهنگی آغاز می‌شود و با بررسی آگهی‌های تجاری در دهه 50 پایان می‌یابد و دربرگیرنده تاریخچه شکل‌گیری نخستین آگهی‌های مطبوعاتی در دوره‌های ناصری، مظفری، مشروطه و پهلوی می‌باشد.

_x000D_
آگهی‌های ارائه ‌شده در مجموعه 230سال تبلیغات بازرگانی نمایشگر تغییرات گرافیکی، کادربندی‌ها و کمپین‌های تبلیغاتی در این سال‌هاست. همچنین این مجموعه کتاب، روند شکل‌گیری و معرفی نخستین آژانس‌های تبلیغاتی را به همراه شرح خواندنی بیوگرافی تعدادی از پیشکسوتان و بنیانگذاران صنعت تبلیغات را شامل می‌شود.
_x000D_
تا آذر ماه 1392 امکان رونمایی از تنها 3 جلد نخست مجموعه 6 جلدی «230 سال تبلیغات بازرگانی در مطبوعات فارسی‌زبان» برای مولف کتاب ایجاد شد.
_x000D_
در سه جلد نخست کتاب 230سال تبلیغات بازرگانی، سرفصل‌های زیر قابل دسترسی است:

_x000D_
_x000D_

  • سرفصل‌های 230سال تبلیغات بازرگانی جلد اول

_x000D_
_x000D_

نخستین آگهی‌ها به زبان فارسی در قلمروی هندوستان، نخستین روزنامه‌های فارسی زبان چاپ ایران، آگهی‌های روزنامه وقایع اتفاقیه، بهای آگهی در روزنامه‌های عصر ناصری، اوضاع اقتصادی ایران در عصر ناصری، اوضاع مغشوش پولی در ایران، نمونه‌هایی از اعلان در روزنامه‌های مختلف عصر ناصری، سکه‌ها و اسکناس‌های عصر ناصری، آگهی‌های تجارتی در روزنامه‌های عصر مظفری، روزنامه دوره مشروطه و آگهی‌های آن، بهای آگهی‌های دوره مشروطه، گرفتن امتیاز نفت جنوب، نخستین شرکت‌های واقعی در عصر مظفری، اوضاع اقتصادی ایران در دوره مشروطه، اوضاع اقتصادی ایران از آغاز سلطنت مظفرالدین شاه تا مشروطه، نقش تجار در شکل‌گیری مشروطه، تحولات تجاری در فاصله استقرار مشروطه و جنگ جهانی اول، ایران در جستجوی وام‌های خصوصی، روزنامه‌های دوران جنگ جهانی اول و آگهی‌های آن، اوضاع اقتصادی ایران در جنگ جهانی اول، تجارت خارجی ایران در عصر قاجار

_x000D_
_x000D_

  • سرفصل‌های 230سال تبلیغات بازرگانی جلد دوم

_x000D_
_x000D_

اوضاع اقتصادی و سیاسی ایران در دوران بیست ساله حکومت کودتا، «جنگ آغاز شد، امیدها بر باد رفت»، بازرگانی ایران در سال 1318، تغییرات اوضاع سیاسی و اقتصادی ایران در آستانه جنگ جهانی، اهمیت معادن نفت ایران و تجدید قرارداد نفت، پس لرزه‌های جنگ به ایران رسید، نمونه‌هایی از آگهی‌های سال‌های 1317 تا 1320، آغاز گرانی و احتکار، مطبوعات و مسئله گران‌فروشی، نخستین حمله مطبوعات انگلستان به شاه، روزی که ایران اشغال شد، رویدادهای 4 تا 8 شهریور 1320، اوضاع سیاسی ایران در دوران اشغال نظامی، اقتصاد ایران در سال‌های پس از جنگ جهانی دوم، 1325 سال شکل‌گیری تبلیغات تجاری در ایران، تبلیغات تجاری در سال‌های 1327 تا 1334، افشاگری‌های مربوط به قرارداد نفت، شکل‌گیری نخستین آژانس‌های تبلیغاتی، نمونه‌ای از آگهی‌های سال‌های 1333 تا 1335

_x000D_
_x000D_

  • سرفصل‌های 230سال تبلیغات بازرگانی جلد سوم

_x000D_
_x000D_

آگهی‌های تجاری در روزنامه‌های ایران در فاصله دو جنگ جهانی، موضوع اجناس و خدمات تبلیغ شده در سال‌های 1301 تا 1304 ش، «کودتای 1299، آغاز دگرگونی‌های سیاسی و اقتصادی در ایران»، تسلط تجاری بیگانگان بر ایران، «ثابت ماندن میزان اشتغال در بخش کشاورزی، رشد بخش خدمات و عدم رشد متناسب و موزون در بخش صنعت»، اقتصاد ایران در فاصله دو جنگ جهانی، بازرگانی خارجی در این دوره، «صنایع، معادن و راه‌ها»، کشاورزی، وضع اداری و نظامی در فاصله دو جنگ جهانی، ترکیب جمعیت، صنایع ایران، روزنامه‌ها بر سر دو راهی، واردات اتومبیل در فاصله دو جنگ جهانی، آگهی‌های نیازمندی چگونه شکل گرفت.

_x000D_

امتیاز کاربران به:

230 سال تبلیغات بازرگانی جلد اول (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه