نقد و بررسی
جنگ بازاریابیمشخصات
ناشر
سیته
نویسنده
ال ریس, جک تروت
مترجم
محمود حمیدخانی
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
سوم
تعداد صفحات
208
کتاب جنگ بازاریابی نوشته ال ریس ، جک تروت با ترجمه محمود حمیدخانی، توسط انتشارات سیته به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی، بازاریابی و فروش، بازاریابی و موفقیت
- _x000D_
_x000D_
_x000D_
حقیقت بازار تجاری امروز، خدمت رسانی به مشتریان نیست، بلکه جنگیدن با رقباست. جنگی است که در آن رقبا دشمن هستند و مشتری سرزمینی است که باید فتح شود. همه کس در همه جا وضعیت تجاری رقیب را دنبال می کند. این بدین معنی است که به کارگیری اصول جنگ بازار از همیشه مهمتر شده و از این رو، طراحی استراتژیک روز به روز اهمیت بیشتری پیدا میکند. برای پیروزی در جنگ بازار باید استراتژی خاصی را تدارک دید که هدف نهایی آن رسیدن به نتایج موفق تاکتیکی است. یک استراتژی موفق تجاری باید بر مبنای تأثیرگذاری بر روی مشتریان و رقبا طراحی و تجزیه و تحلیل شود. تجارت در قرن ۲۱ رقابتِ میان بهترین استراتژیهاست.
معرفی مباحث کتاب جنگ بازاریابی
- مقدمه: بازار تجارى، جنگ است.
- 2500 سال جنگ
- اصل قدرت
- برترى وضعیت دفاعى
- دوران جدید رقابت
- ماهیّت منطقهّ نبرد
- چهارچوب استراتژیک
- اصول جنگ تدافعى
- اصول جنگ تهاجمى
- اصول جنگ جناحى
- اصول جنگ چریکى
- جنگ کولا
- جنگ ماءالشعیر
- جنگ برگر
- جنگ کامپیوتر
- استراتژى و تاکتیک
- فرماندهان دنیاى تجارت
_x000D_
0دیدگاه