نقد و بررسی
بازاریابی و زندگی با ورزش پرویز درگی انتشارات بازاریابیمشخصات
ناشر
بازاریابی
نویسنده
پرویز درگی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
گالینگور
سال چاپ
1393
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
248
کتاب بازاریابی و زندگی با ورزش نوشته پرویز درگی، توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی، رویدادهای ورزشی, بازارها و کسب و کار, رونق کسب وکار
ساختار کتابی که می خوانید “بازاریابی و زندگی با ورزش” “بازاریابی و زندگی با ورزش” در سه فصل تدوین شده است: 1- ستارهها چه درسهایی برای کسبوکارها دارند؟ 2- ورزشها چه درسهایی برای کسبوکارها دارند؟ 3- رویدادهای ورزشی چه درسهایی برای کسبوکارها دارند؟ در فصل اول، شما با مجموعهای از ستارههای ورزشی بویژه ستارههای فوتبال جهانی روبهرویید؛ از مورینیو، فرگوسن، بکهام، راجرز، آرسن ونگر، و… تا راجر فدرر تنیسباز، تایگر وودز گلفباز، و بارکهپ اسکیباز. هر یک از این بزرگان برای پیروزی خود، راه و روشی دارند که با انعطاف میتوان آن راه و روش را در بازارها و کسب و کار به کار برد تا شاهد موفقیتهای جهانی بود. در فصل دوم ما بهعنوان مدیری کهنهکار یا مدیری تازهکار درسهایی را از تیمهای فوتبال، والیبال، بسکتبال، و… میآموزیم که قطعاً در رونق کسب وکارهایمان مؤثر است. و در نهایت، در فصل سوم که فصل پایانی است، میآموزیم که رویدادهای ورزشی چه درسهایی برای کسب و کارها دارند؟……
معرفی مباحث اصلی کتاب بازاریابی
_x000D_
_x000D_
- _x000D_
- ستارهها چه درسهایی برای كسبوكارها دارند؟
- ورزشها چه درسهایی برای كسبوكارها دارند؟
- رویدادهای ورزشی چه درسهایی برای كسبوكارها دارند؟
_x000D_
_x000D_
_x000D_
0دیدگاه