نقد و بررسی
مشتری مداری و تکنیک های رفتار با مشتریمشخصات
ناشر
سیته
نویسنده
محمد بلوریان تهرانی
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
پنجم
تعداد صفحات
232
کتاب مشتری مداری و تکنیکهای رفتار با مشتری نوشته محمد بلوریان تهرانی،توسط انتشارات سیته به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی، بازاریابی و فروش
_x000D_
_x000D_
_x000D_
بازاریابی امروز، بازاریابی رابطهای یا تعاملی است؛ رابطه بین سازمان و مدیران از یک سو و مشتریان از سوی دیگر.
_x000D_
یک تفکر مشتری مداری مشتری را شریک کسبوکار میداند. بنا بر این تفکر مشتری مداری یعنی «اعتماد به مشتری، رعایت حقوق مشتری، احترام عمیق به مشتری و ارتباط دائم با مشتری از طریق ارزش گذاشتن برای آنان و لمس روح و احساساتشان».
_x000D_
مشتری مداری شعار نیست. اگر مراقب مشتریان خود نباشید، دیگران از مشتری شما مراقبت خواهند کرد.
_x000D_
در کتاب مشتری مداری و تکنیکهای رفتار با مشتری به گونهای بسیار روان و ساده مفاهیم مورد برسی قرار می گیرد. این مفاهیم عبارتند از:
_x000D_
_x000D_
- _x000D_
- مشتری مداری
- مشتری شناسی و عوامل مهم در شناسایی مشتریان
- تیپ شناسی شخصیتی مشتری
- انواع مشتری
- مشتری یابی
مباحث کتاب تکنیک های مشتری مداری
- کلیات مشتری مداری
- مشتری شناسی و پارامترهای مهم در شناسایی مشتریان
- تیپ شناسی شخصیتی مشتری
- انواع مشتریان
- مشتری یابی
- خدمت به مشتری
- دید 360 درجه نسبت به مشتری
- مدل ها و تکنیک های تعامل با مشتریان
- رضایت مشتری
- وفاداری مشتری
- مدیریت ارتباط با مشتریان CRM
- مدیریت شکایت مشتریان CCM
- _x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
0دیدگاه