بازخورد درباره این کالا
0
from 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

سیته

نویسنده

انجمن تبلیغاتی محیطی آمریکا

مترجم

علیرضا صدرمحمدی

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1388

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

288

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

در انبار موجود نمی باشد

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 6 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

چرا تبلیغات محیطی؟

مشخصات

ناشر

سیته

نویسنده

انجمن تبلیغاتی محیطی آمریکا

مترجم

علیرضا صدرمحمدی

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1388

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

288

نمایش بیشتر - بستن

کتاب چرا تبلیغات محیطی نوشته انجمن تبلیغات محیطی آمریکا با ترجمه علیرضا صدرمحمدی، توسط انتشارات سیته به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: بازاریابی، تبلیغات، بازاریابی تبلیغاتی
کتاب چرا تبلیغات محیطی برای مدیران و کارشناسان تبلیغات، مدیران پروژه‌های تبلیغاتی، صاحبان کسب‌ وکار، طراحان و همچنین مدیران رسانه مناسب می باشد.

    _x000D_

_x000D_
_x000D_

درباره کتاب چرا تبلیغات محیطی

_x000D_
_x000D_

چقدر از تبلیغات محیطی می‌دانید؟

_x000D_
_x000D_

رسانه‌ی تبلیغات محیطی ضمن برعهده‌‌داشتن رسالت انتقال بی‌ واسطه‌ پیام بی‌واسطه به مخاطبان، پیوستگی چرخه‌ی حضور رسانه‌ای را نیز حفظ می‌کند و در تمام مراحل اطلاع‌رسانی و تبلیغات‌، ‌روندی یکنواخت پدید می‌آورد. کتاب “چرا تبلیغات محیطی”برگرفته از کتاب‌های آموزشی انجمن تبلیغات محیطی آمریکا درباره‌ی عملکرد یک نام تجاری‌، رفتار مشتریان‌، تشریح رسانه‌ی تبلیغات محیطی‌، مقایسه‌ی ارزش رسانه‌ها‌، ‌قدرت بی‌همتای رسانه‌ی تبلیغات محیطی‌، اندازه‌گیری تبلیغات محیطی، طراحی مؤثر برای تبلیغات محیطی و …  به رشته تحریر درآمده است.
_x000D_
تبلیغات محیطی در کشور ما دارای بیش از 100سال سابقه است. تبلیغات بر روی دکه ها، سردر مغازه ها و بر روی تراموای اسبی ای که صد سال پیش مسافران را جا به جا می کرد، نخستین نمونه های این نوع تبلیغات در شهر تهران و بعد از آن در شهرهای دیگر بوده است.شروع تبلیغات از دهه چهل شمسی بر روی اتوبوس های شهری در ذهن نسل های قبلی ما نقش بسته است.
_x000D_
از حدود بیست سال پیش که تابلوهای تبلیغاتی در فرودگاهها و شهرها نصب شده اند تا امروز، با اشکال ناهمگون و در اندازه ها و تکنیک های متفاوتی در گوشه و کنار شهرها رشدی قارچ گونه کرده اند که د بعضی موارد حتی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی امکان پیام رسانی ندارند و از دیدگاهی دیگر برای زیبایی شهرها نه فقط مفید نیستند،بلکه به شدت موجب آسیب های شدید و غیر قابل انکاری شده اند.متاسفانه پس از یک قرن از حضور این رسانه و رشد بی رویه آن، هنوز هیچ مرجعی برای آموزش و آگاهی دادن به دست اندرکاران، متولیان دولتی و تصمیم گیرندگان آن، همین طور آموزش کاربران، اصحاب رسانه و شرکت های تبلیغاتی وجود ندارد بنابراین اگر اشکالی هم هست از نبود آگاهی است.

مباحث کتاب چرا تبلیغات محیطی

  1.  عملکرد یک نام تجاری 
  2.  رفتار مشتریان 
  3. تشریح رسانه‌ی تبلیغات محیطی 
  4. تعریف صنعت تبلیغات محیطی 
  5.  چرا تبلیغات محیطی؟ 
  6.  مقایسه‌ی ارزش رسانه‌ها 
  7.  قدرت بی‌همتای رسانه‌ی تبلیغات محیطی 
  8. : اندازه‌گیری تبلیغات محیطی 
  9. طراحی مؤثر برای تبلیغات محیطی 
  10. سنجش تأثیرگذاری تبلیغات محیطی 
  11.  تولید، فن‌آوری و نوآوری در تبلیغات محیطی 
  12. انقلاب تکنولوژیک در تبلیغات محیطی 

_x000D_

امتیاز کاربران به:

چرا تبلیغات محیطی؟ (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه