نقد و بررسی
چرا تبلیغات محیطی؟مشخصات
ناشر
سیته
نویسنده
انجمن تبلیغاتی محیطی آمریکا
مترجم
علیرضا صدرمحمدی
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1388
نوبت چاپ
دوم
تعداد صفحات
288
کتاب چرا تبلیغات محیطی نوشته انجمن تبلیغات محیطی آمریکا با ترجمه علیرضا صدرمحمدی، توسط انتشارات سیته به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی، تبلیغات، بازاریابی تبلیغاتی
کتاب چرا تبلیغات محیطی برای مدیران و کارشناسان تبلیغات، مدیران پروژههای تبلیغاتی، صاحبان کسب وکار، طراحان و همچنین مدیران رسانه مناسب می باشد.
- _x000D_
_x000D_
_x000D_
درباره کتاب چرا تبلیغات محیطی
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
تبلیغات محیطی در کشور ما دارای بیش از 100سال سابقه است. تبلیغات بر روی دکه ها، سردر مغازه ها و بر روی تراموای اسبی ای که صد سال پیش مسافران را جا به جا می کرد، نخستین نمونه های این نوع تبلیغات در شهر تهران و بعد از آن در شهرهای دیگر بوده است.شروع تبلیغات از دهه چهل شمسی بر روی اتوبوس های شهری در ذهن نسل های قبلی ما نقش بسته است.
_x000D_
از حدود بیست سال پیش که تابلوهای تبلیغاتی در فرودگاهها و شهرها نصب شده اند تا امروز، با اشکال ناهمگون و در اندازه ها و تکنیک های متفاوتی در گوشه و کنار شهرها رشدی قارچ گونه کرده اند که د بعضی موارد حتی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی امکان پیام رسانی ندارند و از دیدگاهی دیگر برای زیبایی شهرها نه فقط مفید نیستند،بلکه به شدت موجب آسیب های شدید و غیر قابل انکاری شده اند.متاسفانه پس از یک قرن از حضور این رسانه و رشد بی رویه آن، هنوز هیچ مرجعی برای آموزش و آگاهی دادن به دست اندرکاران، متولیان دولتی و تصمیم گیرندگان آن، همین طور آموزش کاربران، اصحاب رسانه و شرکت های تبلیغاتی وجود ندارد بنابراین اگر اشکالی هم هست از نبود آگاهی است.
مباحث کتاب چرا تبلیغات محیطی
- عملکرد یک نام تجاری
- رفتار مشتریان
- تشریح رسانهی تبلیغات محیطی
- تعریف صنعت تبلیغات محیطی
- چرا تبلیغات محیطی؟
- مقایسهی ارزش رسانهها
- قدرت بیهمتای رسانهی تبلیغات محیطی
- : اندازهگیری تبلیغات محیطی
- طراحی مؤثر برای تبلیغات محیطی
- سنجش تأثیرگذاری تبلیغات محیطی
- تولید، فنآوری و نوآوری در تبلیغات محیطی
- انقلاب تکنولوژیک در تبلیغات محیطی
_x000D_
0دیدگاه