بازخورد درباره این کالا
0
from 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

سیته

نویسنده

فیلیپ کاتلر

مترجم

کامبیز حیدر زاده

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1393

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

204

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

فقط 1 عدد در انبار موجود است

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
Original price was: 138,000 تومان.Current price is: 110,000 تومان.
بروزرسانی قیمت: 17 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

نسخه‌ی سوم بازاریابی نشر سیته

مشخصات

ناشر

سیته

نویسنده

فیلیپ کاتلر

مترجم

کامبیز حیدر زاده

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1393

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

204

نمایش بیشتر - بستن

کتاب نسخه‌ی سوم بازاریابی (از محصول به مشتریان و به روح انسانی) نوشته پروفسورفیلیپ کاتلر با ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده توسط انتشارات سیته به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: بازاریابی،بازاریابی و فروش

    _x000D_

_x000D_
_x000D_

نسخه‌ی سوم بازاریابی، مفهوم بازاریابی را به صحنه‌ی آرزوها، ارزش‌ها و روح انسانی می‌کشاند و به شدت بر توانایی بازاریابان برای درک و تشخیص اندیشه‌ها، علاقه‌ها و آرزوهای انسان تکیه دارد که خود در خلاقیت، تمدن و محیط ریشه دارد.
_x000D_
کتاب نسخه‌ی سوم بازاریابی در ۳ بخش کلیدی شکل گرفته است:

_x000D_
_x000D_

    _x000D_
  • روندهای کلیدی کسب‌وکار: که ملزومات بازاریابی استاندارد را شکل می‌دهند و بنایی برای نسخه‌ی سوم بازاریابی هستند.
  • استراتژی: چگونه یک شرکت می‌تواند رسالت، مأموریت و ارزش‌های خود را به هر یک از سهامداران کلیدی خود شامل مصرف‌کنندگان، شرکای کامل و سهامداران عرضه نماید.
  • کابرد نسخه‌ی سوم بازاریابی: اجرا و پیاده‌سازی کلیدهای مختلف نسخه‌ی سوم بازاریابی برای حل مسائل جهانی.

_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_

و در نهایت شرح ۱۰ ایده‌ی کلیدی نسخه‌ی سوم بازاریابی.
 اکنون زمان تغییر فرا رسیده است. پس به سرعت از محدوده‌ی پیشین نسخه‌ی اول بازاریابی (محصول‌محوری) و دوم بازاریابی (مشتری‌محوری) به دنیای جدید نسخه‌ی سوم بازاریابی تغییر مسیر دهید.

مباحث کتاب نسخه‌ی سوم بازاریابی

  1. به نسخه سوم بازاریابی خوش امدید
  2. مدل آتی برای نسخه ی سوم بازاریابی
  3. بازاریابی ماموریت شرکتت به مصرف کنندگان
  4. بازاریابی ارزش ها به شرکای کانال
  5. عرضه ی دیدگاه ها به سهامداران
  6. ارائه تغییرات فرهنگی اجتماعی
  7. خلق کارآفرینانبازارهای در حال ظهور
  8. تلاش برای ثبات محیطی

_x000D_

امتیاز کاربران به:

نسخه‌ی سوم بازاریابی نشر سیته (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش