نقد و بررسی
نسخهی سوم بازاریابی نشر سیتهمشخصات
ناشر
سیته
نویسنده
فیلیپ کاتلر
مترجم
کامبیز حیدر زاده
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1393
نوبت چاپ
دوم
تعداد صفحات
204
کتاب نسخهی سوم بازاریابی (از محصول به مشتریان و به روح انسانی) نوشته پروفسورفیلیپ کاتلر با ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده توسط انتشارات سیته به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی،بازاریابی و فروش
- _x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
کتاب نسخهی سوم بازاریابی در ۳ بخش کلیدی شکل گرفته است:
_x000D_
_x000D_
- _x000D_
- روندهای کلیدی کسبوکار: که ملزومات بازاریابی استاندارد را شکل میدهند و بنایی برای نسخهی سوم بازاریابی هستند.
- استراتژی: چگونه یک شرکت میتواند رسالت، مأموریت و ارزشهای خود را به هر یک از سهامداران کلیدی خود شامل مصرفکنندگان، شرکای کامل و سهامداران عرضه نماید.
- کابرد نسخهی سوم بازاریابی: اجرا و پیادهسازی کلیدهای مختلف نسخهی سوم بازاریابی برای حل مسائل جهانی.
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
مباحث کتاب نسخهی سوم بازاریابی
- به نسخه سوم بازاریابی خوش امدید
- مدل آتی برای نسخه ی سوم بازاریابی
- بازاریابی ماموریت شرکتت به مصرف کنندگان
- بازاریابی ارزش ها به شرکای کانال
- عرضه ی دیدگاه ها به سهامداران
- ارائه تغییرات فرهنگی اجتماعی
- خلق کارآفرینانبازارهای در حال ظهور
- تلاش برای ثبات محیطی
_x000D_
0دیدگاه