بازخورد درباره این کالا
0
امتیاز از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

بازاریابی

نویسنده

محمدمهدی ابریشم کار, جواد خزایی پول

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1395

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

200

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

در انبار موجود نمی باشد

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 6 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

مدیریت بازاریابی اصول و مبانی

مشخصات

ناشر

بازاریابی

نویسنده

محمدمهدی ابریشم کار, جواد خزایی پول

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1395

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

200

نمایش بیشتر - بستن

 کتاب مدیریت بازاریابی نوشته دکتر محمدمهدی ابریشم کار، جواد خزائی پول، دکتر سیدمحسن علامه، توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است.

    _x000D_

موضوع کتاب: مدیریت بازاریابیبرند و برندسازی, بازاریابی نوین جهان

    _x000D_

_x000D_
_x000D_

کتاب مدیریت بازاریابی در قالب و قامت کتاب، در ایران با نام کاتلر، و در سالهای اخیر با نام کاتلر – کلر همراه است. پروفسور فیلیپ کاتلر – پدر بازاریابی نوین جهان، و پروفسور کوین لین کلر – نظریه‌پرداز برند و برندسازی، در کتاب “مدیریت بازاریابی” که از اساس برای دانشجویان دانشگاهها در مقاطع عالی تحصیلی تدوین کرده‌اند، کوشیده‌اند تا به تمامی مباحث بپردازند. کافی است به کتابهای آنها مراجعه کنید که در اوج صبوری با مثالهای کاربردی، موردکاوی ها، با ترسیم جداول، نمودارها، و شکلها مساعی خویش را برای انتقال هرچه بهتر مفاهیم به‌کار گرفته‌اند. حاصل، کتابی شد قطور و پرصفحه که ترجمه‌ی فارسی آن 1000 صفحه است.

بعدها و همچنان هنوز، هم در خارج از کشور، و هم در ایران، استادان دانشگاهها به هنگام تدریس کتاب در کلاسهای درسی، و دانشجویان به هنگام مطالعه بویژه برای آمادگی در آزمونها، با دشواریهایی روبه‌رویند و آن نیز حجم کتاب است. البته و صد البته کاتلر و کلر همواره از سوی استادان، دانشجویان و خردورزان، رشک‌برانگیز و ستودنی هستند که چگونه می توان این مجموعه از اطلاعات و دانشهای گوناگون را یکجا مهیا و تحریر کرد.

به نظر می رسد نجواها و نغمه‌های بسیاری از استادان و دانشجویان برای این حجم پرصفحه‌ی کتاب “مدیریت بازاریابی”، هم به گوش استادان بزرگ جهانی یعنی کاتلر و کلر رسیده، و هم ناشر، بخوبی صدای بازار را شنیده که بهتر بود “‌کتابی جمع‌وجور” عرضه می شد.

_x000D_
_x000D_

_x000D_
_x000D_

_x000D_

امتیاز کاربران به:

مدیریت بازاریابی اصول و مبانی (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه