بازخورد درباره این کالا
0
امتیاز از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

سیته

نویسنده

ال پیتر مونتویا, تیم وندیهی

مترجم

سامان شاهین پور

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1402

نوبت چاپ

چهارم

تعداد صفحات

358

نوع کاغذ

تحریر

زبان کتاب

فارسی

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

فقط 1 عدد در انبار موجود است

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
200,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 17 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

برند خودت باش نشر سیته

مشخصات

ناشر

سیته

نویسنده

ال پیتر مونتویا, تیم وندیهی

مترجم

سامان شاهین پور

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1402

نوبت چاپ

چهارم

تعداد صفحات

358

نوع کاغذ

تحریر

زبان کتاب

فارسی

نمایش بیشتر - بستن

 

کتاب برند خودت باش نوشته ال پیتر مونتویا ، تیم وندیهی با ترجمه سامان شاهین‌پور، توسط انتشارات سیته به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: بازاریابی ،برندینگ، برند، مدیریت

برندی فردی بسازید که جذاب و کارآمد باشد

در هر تجارتی سه نام و سه برند وجود دارد: نام صاحبان برند، نام شرکت و نام محصول.
 در بسیاری از موارد نام صاحبان شرکت‌ها به اندازه‌ای بزرگ و توسعه‌ یافته می‌شوند که شانه به شانه با شرکت و محصول خود در جهت رشد و توسعه‌ی شرکت و محصول سهیم هستند. استیو جابز (اپل)، کنراد هیلتون (هیلتون)، بیل گیتس (مایکروسافت)، لیویی کارتیه (کارتیه) و صدها نام دیگر. تمام این افراد باعث ساخت و توسعه‌ی شرکت‌های خود شده‌اند که حاصل آن شهرت و کسب‌وکارهای میلیاردی است.
این همان قدرتی است که نام شما هم می‌تواند داشته باشد؛ اگر با دانش و آگاهی، برندینگ درست، بازاریابی درست و بالاتر از همه، استمرار و پایداری از آن پشتیبانی کنید. برند فردی اگر هوشمندانه ساخته شود، بخشی از دارایی ارزشمندی است که هیچ کس دیگری نمی‌تواند در ذهن مخاطبان، با آن رقابت کند.
 کتاب «برند خودت باش» گام به گام فرآیند ساخت یک برند فردی کارآمد را توضیح می‌دهد و احساسی بسازید، ابزارهایی با کیفیت برندسازی بیافرینید و یک جریان کاری مداوم و درآمدزا ایجاد کنید.
فراموش نکنید خودتان برند هستید.

مباحث کتاب برند خودت باش

    • بخش اول با موضوع دی ای ان یک برند فردی
  1. چرا خود را به یک برند تبدیل کنید؟
  2. فرآیند ساخت برندفردی
  3. رسیدن به بهترین نتیجه و حفظ آن
    • بخش دوم با موضوع برندی با سه سر
  1. متخصص باشید یا هزینه بپردازید
  2. کانالهای ارتباطی در فرآیند ساخت برند
  3. مشتریان را خشنود و راضی کنید
    • بخش سوم کتاب با موضوع آناتومی یک برند فردی
  1. هویت برند
  2. بروشور شخصی و کارت پستال های شخصی
  3. اینترنت
  4. روابط عمومی و توسعه جامعه مشتریان
  5. شبکه سازی و ارجاع ها
  6. تبلیغات

امتیاز کاربران به:

برند خودت باش نشر سیته (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه