بازخورد درباره این کالا

برند رهبری در سازمان پرورش رهبران مشتری مدار

0
امتیاز از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

سیته

نویسنده

دیوید اولریچ, نورمن اسمال‌ وود

مترجم

افشین رهنما, کامبیز حیدر زاده

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1391

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

344

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

در انبار موجود نمی باشد

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 17 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

برند رهبری در سازمان پرورش رهبران مشتری مدار

مشخصات

ناشر

سیته

نویسنده

دیوید اولریچ, نورمن اسمال‌ وود

مترجم

افشین رهنما, کامبیز حیدر زاده

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1391

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

344

نمایش بیشتر - بستن

کتاب برند رهبری در سازمان نوشته دیوید اولریچ، دکتر نورمن اسمال‌وود با ترجمه کامبیز حیدرزاده، افشین رهنما، توسط انتشارات سیته به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی ،برندینگ

    _x000D_

_x000D_
_x000D_

برند رهبری در سازمان چیست؟ 

_x000D_
به عبارت دیگر، برند رهبری زمانی بروز می‌کند که دانش، مهارت‌ها و ارزش‌های رهبران، رفتار کارکنان را بر روی مسائلی که مشتریان به آنها اهمیت می‌دهند، متمرکز می‌کند. برند رهبری، بسط برند یا هویت سازمان است، زیرا در رفتار و نتایج رهبران در سرتاسر سازمان متجلی می‌شود؛ به گونه‌ای که بین کارکنان و تعهد مشتری پلی می‌زند و راهی ایجاد می‌کند تا آنچه ذی‌نفعان خارج از شرکت،‌ شرکت را به خاطر آن می‌شناسند، به تعهدی تبدیل شود که کارکنان داخل شرکت انجام می‌دهند. 
_x000D_
کتاب برند رهبری در سازمان، درباره‌ی چگونگی افزایش کیفیت رهبری در سازمان است. این کتاب برای رهبرانی نوشته شده است که در درجه‌ی اول مسئول‌ اند که نه فقط رهبری کنند، بلکه رهبری نیز ایجاد کنند. همچنین همان گونه که یک برند، محصول یا شرکت، یک رویداد به‌هم‌ریخته و تصادفی نیست، بلکه یک رشته از انتخاب‌های همبسته و پیوسته است، توسعه‌ی رهبری به عنوان یک برند نیز نتیجه‌ی مجموعه‌ی یکپارچه‌ای از انتخاب‌ها درباره‌ی چگونگی و آماده‌سازی نسل بعدی رهبران است. 
_x000D_
به خاطر بسپارید، سازمان‌هایی که یک برند رهبری دارند، از شهرت مداوم و پایدار برخوردار هستند.

مباحث کتاب برند رهبری

  1. برندسازی رهبری در سازمان
  2. برنامه ایجاد برند رهبری در سازمان
  3. ایجاد بیانیه برند رهبری در سازمان
  4. سنجش رهبران بر اساس برند
  5. سرمایه گذاری در برند رهبری در سازمان
  6. اندازه گیری بازده برند رهبری در سازمان
  7. ایجاد آگاهی  درباره برند رهبری
  8. حفظ برند رهبری
  9. ارتباط با برند شخصی( فردی)

_x000D_

امتیاز کاربران به:

برند رهبری در سازمان پرورش رهبران مشتری مدار (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش